ריאל תממן את רכישת רונאלדו וקאקה באמצעות הבנקים: הקבוצה לוותה 150 מיליון אירו

הנשיא פרז אולי טוען שרכישת הכוכבים תחזיר את עצמה בעזרת מכירת חולצות, אבל בפועל הוא סיכם עם "קאחה מדריד" ו"סנטאנדר" על הזרמת הכסף למועדון ■ הערבויות אותן יציג: הסכם זכויות השידור עם "מדיהפרו"

למרות שפלורנטינו פרז, נשיאה החדש של ריאל מדריד, טען שהכסף על העברות הענק האחרונות של המועדון הספרדי - קאקה (65 מיליון אירו) וכריסטיאנו רונאלדו (94 מיליון אירו) יחזיר את עצמו במהלך העונה הקרובה בגלל הכוח המסחרי העצום של שני השחקנים הנ"ל, הרי שדיווחים בספרד מצביעים על כך שמקורות המימון מעט שונים.

על-פי פרסומים בתקשורת הספרדית, הבנקים "קאחה מדריד" ו"סנטאנדר" ילוו לריאל מדריד מעל 150 מיליון אירו. ב"קאחה" כבר למדו את פרטי ההלוואה, בשווי 76.6 מיליון אירו, ואישרו אותה באופן סופי אתמול (ב'), כאשר "סנטאנדר" צפוי לאשר לקבוצה הלוואה בסכום דומה עוד השבוע.

יש לצייין כי לפי הדיווח, ההלוואה נלקחה כנגד הסכם זכויות השידור של ריאל בליגה הספרדית עם "מדיהפרו", שמבטיח למועדון כ-600 מיליון אירו בארבע העונות הקרובות, ולא כנגד הכנסות עתידיות שקשורות בקאקה ורונאלדו.

אגב, "הגרדיאן" האנגלי מפרסם הבוקר כי הגיע לידיו פקס שבו מפרטת ריאל את רשימת השחקנים שאותם היא מעוניינת למכור. אריאן רובן, רוד ואן ניסטלרוי, ווסלי סניידר, קלאס יאן הונטלאר, גבריאל היינצה, רפאל ואן דר וארט, רויסטון דרנטה, מהמודו דיארה וחבאייר סביולה - כולם אמורים לעזוב את הסנטיאגו ברנבאו הקיץ, במטרה לרענן את הסגל ולאזן את התקציב.