"אמרתי לגדעון עמיחי שחשוב לי לדעת שאני מגיע לנהל את המשרד בגובה העיניים שלו, והוא היה הוגן ואמר שזה לא יכול לקרות"

כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר

"אמרתי לגדעון: 'מה שאני רוצה לשמוע ממך זה שאני מגיע לנהל את המשרד בגובה העיניים שלך, באותו גובה, באותו רובד'. הוא היה הוגן ואמר 'זה לא יכול לקרות'" - כך מספר למגזין "פירמה" אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי& ורשבסקי, בראיון זוגי עם שותפו לניהול אורי עיני.

לדברי עיני וגיא, .

"הרגשתי נוח עם אדלר-חומסקי"

"במשך המון חודשים הייתי במשא-ומתן עם שלמור כדי לבדוק אם יש לאן לחזור", אומר עיני. "מבחינת הספייס הניהולי וגם מבחינת האפשרות לקבל מניות, הבנתי מהר מאוד שיכולה להיות בעיה גם בגלל ההסכם על מכירת המניות שהלך והתהווה, ולא ממש היה מקום. היה גם ברור שספייס ניהולי לא באמת יכול להיות בגלל הדרך שבה גדעון מנהל את הדברים".

* כעסתם על הסיטואציה?

"סגנון הניהול של גדעון הוא כזה שהוא היה עושה טעות אם הוא היה אומר לנו לעשות את זה, ואנחנו הינו מכשילים את המשרד שלו אם היינו מסכימים", אומר עיני. "הניהול של גדעון מושתת על זה שהוא המרכז של הכל. החברות שלנו איתו נשמרה - אני מפרגן לו על המון דברים והוא לנו. נשארנו עם כולם שם בקשרים טובים, וזה רק מראה שעשינו החלטה טובה ומקובלת על שני הצדדים".

"הרבה אנשים לא מבינים את גדעון, מה מניע אותו, את האמת של הבנאדם", אומר גיא. "הוא אדם מדהים, אבל הוא מאמין בדרך שלו ורוצה שיילכו בדרך שלו. על זה מגיע לו קרדיט. לא תמיד זה הדבר הכי טוב. זה קצת גם מגביל את שלמור אבנון עמיח,י אבל נוח שם לכולם עם המגבלה הזאת. זאת אסטרטגיה שיווקית של עצמם שהיא טובה להם מאוד. לכן, אחר-כך הרגשתי מאוד נוח לעשות את הדיון עם אדלר-חומסקי".