דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

הדוגמנית יבה דון תוביל קמפיין לתכשיטי פדני עבור סכום מוערך של 40 אלף דולר

הקמפיין, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, עולה בהשקעה כוללת של כמיליון דולר

רשת פדני תכשיטנים יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי חדש לשנת 2009 בכיכובה של הדוגמנית יבה דון.

הקמפיין, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, עולה בהשקעה כוללת של כמיליון דולר.

על-פי הערכות תקבל דון עבור הקמפיין כ-40 אלף דולר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות