מניית אלווריון קופצת ב-8% נוספים: אוסקר גרוס מעריך כי רווחי החברה יזנקו פי 9 ב-2010

האנליסטים יונתן קרייזמן וזיו טל סבורים כי עסקת הענק עליה הודיעה החברה היא תוצר ישיר של חבילת התמרוץ של ממשל אובמה ■ מעלים את מחיר היעד למניה ל-6 דולר ■ המניה משלימה נסיקה של למעלה מ-30% ב-3 ימים

מניית אלווריון ממשיכה לרכב על עסקת הענק בארה"ב, והמניה ממשיכה לזנק היום בבורסה כשברקע בוחר בית ההשקעות אוסקר גרוס להעלות את מחיר היעד למניה, תוך שהאנליסטים מגדירים את העסקה "אבן דרך עבור החברה". המניה ממשיכה לזנק היום בכ-8% ומשלימה נסיקה של למעלה מ-30% ב-3 ימים.

"החוזה, שהוא אחד מעסקאות ה-WiMAX הגדולות ביותר עד כה, ממצב את אלווריון כאחת משלוש החברות הטובות בתחום", אומרים האנליסטים יונתן קרייזמן וזיו טל. "אנו מותירים המלצת 'קנייה' ומעלים את מחיר היעד ל-6 דולר למניה מ-4 דולר למניה".

האנליסטים סבורים כי אלווריון היא הזדמנות לטווח ארוך בשל מיצובה בתעשיית ה-WiMAX ויכולותיה לנצל הזדמנויות משמעותיות בתחום ולתפוס נתח שוק נכבד. מחיר היעד שלו מכוון לשנת 2010, בהתבסס על תחזית לרווח נקי של 18.9 מיליון דולר, שהם 30 סנט למניה. מדובר בקפיצה מהותית בהשוואה לרווח הצפוי השנה - 2.1 מיליון דולר שהם 3 סנט למניה בלבד. הכנסותיה של החברה צפויות, לפי התחזית של טל, להגיע ל-330.3 מיליון דולר בשנה הבאה, לעומת תחזית הכנסות של 264.8 מיליון דולר ב-2009.

אם כן, קרייזמן וטל צופים זינוק של 800% ברווחי אלווריון ב-2010 (בהשוואה לצפי ל-2009), ומדגיש כי חוזה הענק עליו הודיעה אתמול הושג הודות לתכנית התמרוץ של ממשל אובמה, עליה דובר רבות. התכנית מסייעת גם לפיתוח רשתות תקשורת בפס רחב בארה"ב, והאנליסטים צופים "אפקט שרשרת" שישפיע על עסקי ה-WiMAX.

[להמלצות אנליסטים]