Acer רוצה להחזיר את פקארד-בל לישראל

Acer מפיצה בעולם מחשבים ניידים, נטבוקים ונגני מוזיקה באמצעות תת-המותג שלה ■ הציגה את דגמיה החדשים, שיגיעו לארץ בשבועות הקרובים: תמכור דרך מפעילות הסלולר את המחשבים שלה, המגיעים עם מודם סלולרי פנימי

אחרי הקאמבק של חברת קומפאק לשוק המקומי לפני כשנה, חברת Acer רוצה להחזיר לישראל את המותג הנוסטלגי פקארד-בל - כך אמר פדריקו קארוזי, מנכ"ל אזורי ב-Acer, במסגרת השקת ליין המחשבים הניידים והנטבוקים של החברה בישראל.

Acer מחזיקה בעולם את תת-המותג פקארד בל, באמצעותו היא מפיצה מחשבים ניידים, נטבוקים ונגני מוזיקה. החברה הציגה את דגמיה החדשים, שיגיעו לארץ בשבועות הקרובים.

בנוסף, Acer הציגה את טכנולוגיית ה-Timeline שלה, המאפשרת למחשבים ניידים לעבוד יותר מ-8 שעות ללא הטענה. "הנתון החשוב ביותר ללקוח בקניית מחשב נייד זו הסוללה", אמר קארוזי, "אנשים לא היו קונים היום טלפון סלולרי שלא מחזיק מעמד יום שלם, ובעתיד, הם גם לא יסכימו לקנות מחשב נייד, שלא מאפשר לעבוד איתו יום שלם".

גם הטלפונים החכמים בדרך

לדברי יאשה מאקנוז, מנהל המכירות הראשי של Acer בישראל, החברה תמכור דרך מפעילות הסלולר את המחשבים שלה, המגיעים עם מודם סלולרי פנימי. זאת, בהתאם למגמה הכלל עולמית, בה מכירות הנטבוקים מתבצעות באמצעות המפעילות הסלולריות, שמסבסדות את מחירי המחשבים, לצורך קידום חבילות אינטרנט ניידות.

מאקנוז אומר, שגם ליין הטלפונים החכמים של החברה צפוי להגיע לישראל, וכי החברה נמצאת במגעים עם המפעילות. החברה השיקה לאחרונה, בפעם הראשונה באירופה טלפונים חכמים, לאחר שרכשה את הפעילות של מותג ETEN.

Acer ישראל פועלת עם היובאנים ניופאן ואלקטרה, שמפיצים את מוצרי החברה ונותנים את השירות. לדברי מאקנוז, Acer ממוקמת במקום השלישי בישראל בנתח השוק שלה, אחרי HP ולנובו.