ברקליס קפיטל מעלים את מחיר היעד למניית קומברס ל-10 דולר: "צעד נוסף בכיוון הנכון"

בבנק מתייחסים בחיוב להסכם אליו הגיעה קומברס עם רשות ניירות-הערך האמריקנית וחוזרים על המלצת "משקל-יתר" למנייה, במחיר יעד הגבוה ב-14.3% משער הפתיחה ■ המניה מזנקת ב-7.3% מעבר לדלפק

"אנו מאמינים שההסכם עם ה-SEC, ביחד עם הדד-ליין הקשיח להצגה מחדש של הדו"חות הכספיים, מהווה צעד חיובי נוסף בדרכה של קומברס לעבר ציות לתקנות הדיווח". על החתום: אמיר רוזוודווסקי וג'ף קוואל, אנליסטים בחטיבת שוק ההון של הבנק הבריטי ברקליס בניו-יורק.

בברקליס מעלים היום (ו') את מחיר היעד למניית קומברס ל-10 דולר, בציינם כי מדובר ב"צעד נוסף בכיוון הנכון". בבנק הבריטי מתייחסים בחיוב להסכם אליו הגיעה קומברס עם רשות ניירות-הערך האמריקנית וחוזרים על המלצת "משקל-יתר" למנייה, במחיר עד הגבוה ב-14.3% משער הפתיחה.

אתמול (ה') סיימה קומברס מסיימת את פרשת התארוך לאחור של כתבי האופציות שניתנו לבכיריה, כשהגיעה להסדר עם רשות ני"ע האמריקנית לפיו לא יוטלו עליה קנסות כספיים או עונשים. מבלי להכחיש או להודות באישומים, הסכימה החברה לקבל על עצמה צו מניעה קבוע כנגד הפרות בעתיד של חוקי המניות הפדראליים, ואת הדרישה לעמוד בדרישות הדיווח התקופתי כסידרן ל-SEC לכל המאוחר עד ה-8 בפברואר 2010.

יצוין, כי המניה מזנקת ב-7.3% מעבר לדלפק, שם המניה רשומה למסחר תחת רשימת ה"פינק שיטס". מניותיה נסחרות לפי שווי-שוק של 1.77 מיליארד דולר. בברקליס מציינים לחיוב את העובדה שקומברס לא תישא בקנסות כספיים, וכי מדובר בהתפתחות ההולמת את דברי הנהלת החברה טרם ההסכם. הצעד נתפס כחיובי בשל הבהירות שהוא מקנה למשקיעים ביחס לעתיד החברה.

"אנו רואים את את ה-9 בפברואר כמועד לקטליזטור הבא במחיר המניה", הם מציינים, בהתייחס למועד בו החברה הבת אולטיקום תפרסם עדכון ביניים על מצבה הפיננסי. מחיר היעד נגזר ממכפיל 0.9 על היחס בין מכירות החברה לשוויה, בהנחה בה ערכן של מניות הבכורה בחברה הבת ורינט הוא אפסי, וכי מכירותיה של קומברס יסתכמו השנה ב-1.2 מיליארד דולר. כן מעריכים בברקליס כי לא יכול שינוי בערכן של אגרות החוב בריבית מכרז משתנה בה מחזיקה החברה (ARS).

קומברסקומברס