רייטינג: האודישנים ל"כוכב נולד 7" - שוב בראש הטבלה

קשת כבשה השבוע את טבלת הרייטינג עם 5 תוכניות בעשירייה הפותחת ■ התוכנית החדשה של רשת, "פרויקט מסלול", הגיעה למקום השישי

התרנגולת מטילת הביצים של קשת הגיעה גם השבוע למקום הראשון: האודישנים של "כוכב נולד" ששודרו ביום שני הגיעו לראש טבלת הרייטינג השבועית, עם ממוצע של 27.9% ו-668 אלף צופים פרטיים. האודישנים של יום ראשון מדורגים במקום השני בטבלה, עם רייטינג ממוצע כמעט צמוד של 27.7% בקרב משקי-בית יהודיים ו-661 אלף צופים פרטיים.

במקום השלישי נמצאת "מועדון לילה" עם ארז טל. פרק הפתיחה של העונה השלישית, שעלתה השבוע לאוויר, רשם רייטינג ממוצע של 26% ו-618 אלף צופים פרטיים. במקום הרביעי "מסודרים 2" עם רייטינג ממוצע של 25%. גם במקום החמישי בטבלה תוכנית של קשת: "פולישוק", שרשמה השבוע רייטינג ממוצע של 23% בתוכנית ששודרה ביום שני, לעומת רייטינג ממוצע של 17.5% בפרק ששודר ביום ראשון.

התוכנית החדשה של רשת, "פרויקט מסלול", שהושקה ביום רביעי האחרון, הגיעה למקום השישי בטבלה ורשמה ממוצע של 22.5% בקרב משקי-בית יהודיים ו-504 אלף צופים פרטיים. "שבוע סוף" של רשת דורגה במקום השביעי עם ממוצע של 21.5%. תוכנית נוספת של רשת, "אחד נגד 100", הגיעה למקום השמיני.

קשת מיוצגת בטבלת 10 התוכניות המובילות עם 5 תוכניות, לעומת 3 לרשת ושתיים לחברת החדשות של ערוץ 2, שהרייטינג הממוצע למהדורת אמצע השבוע שלה בשבוע החולף עמד על 18.5%.

רייטינג