הבעלים של אולמי רסיטל יקימו מגדל מגורים בן 25 קומות ברמת-גן

חברת רסיטל, שבבעלותה אולם האירועים "אולמי בית רסיטל" בת"א, תקים מגדל מגורים ומסחר ברחוב ביאליק ברמת-גן בהשקעה של 145 מיליון שקל ■ את הפרויקט יוזמת חברת רסיטל יחד עם בעל החברה, שולי אברהם

חברת רסיטל, שבבעלותה אולם האירועים "אולמי בית רסיטל" בתל אביב, תקים מגדל מגורים ומסחר ברחוב ביאליק ברמת גן בהשקעה של 145 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

את הפרויקט יוזמת חברת רסיטל יחד עם בעל החברה, שולי אברהם. כזכור, לפני שבועיים פרסמנו כי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב אישרה את תוכנית העיצוב האדריכלי למתחם "אולמי בית רסיטל", הסמוך למגדלי עזריאלי בתל אביב, שבמסגרתה ייהרס אולם האירועים ובמקומו יוקם בניין בן כ-21 קומות בשימושי תעסוקה ומסחר לפי עקרונות הבנייה הירוקה. תוכנית זו אמורה לצאת לפעול תוך מספר שנים.

התוכנית ברמת גן עומדת לפני היתר בנייה והפרויקט יוקם על מגרש בשטח 2.3 דונם, סמוך לכיכר רמב"ם (אורדע). המגדל יתנשא לגובה של 25 קומות מעל קומת מסחר בת 750 מ"ר, ויכיל כ-120 יחידות דיור.

המגדל של רסיטל ברמת גן / צלם: יחצ

16 דירות בפרויקט יהיו בנות שני חדרים, 53 דירות יהיו בנות שלושה חדרים ו-47 דירות יהיו בנות ארבעה חדרים. כמו כן יכלול הפרויקט ארבעה פנטהאוזים.

את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים אמאב תכנון מרמת גן. טרם ידוע כיצד ימותג הפרויקט, אבל "רסיטל בכיכר" ו"רסיטל טאואר" הם בין השמות האופציונאליים שנבחנים.

לאחר ששני הפרויקטים יצאו לדרך, תחזיק חברת רסיטל בשני רבי קומות באזור תל אביב-רמת גן. כזכור, שטח מתחם אולם האירועים בתל אביב הוא 3,200 מ"ר וחלה עליו תוכנית מתאר מ-2005 המייעדת אותו לשימושים של מסחר, תעסוקה, אכסון מלונאי או מגורים. תוכנית זו מאפשרת זכויות בנייה לשטחים עיקריים בהיקף של עד 16,240 מ"ר בגובה של 21 קומות מעל קומת קרקע, בתוספת חמש קומות מרתף. *