ביהמ"ש הורה לעקל 5 מיליון שקל מחשבון הבנק של דודו טופז בבנק הפועלים, לבקשת שידורי קשת ואבי ניר

בתוך 30 יום צפויים קשת וניר להגיש תביעה אזרחית נגד טופז ■ בבקשה מתואר טופז כ"רב עבריינים מתוחכם", שיזם תקיפה "אלימה להחריד" כדי "להטיל אימה ולשבש את פעילות אחד מגופי התקשורת החשובים בישראל"

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הורה לעקל 5 מיליון שקל מחשבון הבנק של דודו טופז בבנק הפועלים, זאת לבקשת שידורי קשת ואבי ניר. בתוך 30 יום צפויים קשת וניר להגיש תביעה אזרחית כנגד טופז.

כאמור, הצו ניתן לבקשת שידורי קשת ואבי ניר, באמצעות עוה"ד רון גזית וירון רייטר ממשרד רון גזית, רוטנברג ושות' ועו"ד שירה דונביץ'.

השופט הורה לשידורי קשת ואבי ניר להגיש תביעתם נגד טופז בתוך 30 ימים. בבקשתם פירטו שידורי קשת ואבי ניר את השתלשלות האירועים בפרשה וכן את נזקיהם.

בפתח הבקשה מתואר טופז כ"רב עבריינים מתוחכם" אשר "יזם התקפה אלימה להחריד כלפי אבי ניר, מנכ"ל שידורי קשת, על סף ביתו, מתוך רצון נקמני לפגוע ולהזיק, ואשר תוצאותיה פגיעות גופניות קשות ביותר... מטרת התקיפה, נוסף על מימוש התאווה הזדונית להרע, היתה להטיל אימה, פחד ושנאה ולשבש את פעילות אחד מגופי התקשורת החשובים בישראל".

בבקשה נחשף לראשונה כי לפני כשנה וחצי התקשרה אישה אל אשתו של אבי ניר (מאוחר יותר התגלה כי השיחה נעשתה מטלפון ציבורי באילת), וטענה כי היא ואבי ניר מנהלים מערכת יחסים רצינית, וכי בכוונת שניהם כביכול לעזוב את משפחותיהם ולחיות יחדיו. לימים, התברר כי טופז הוא שיזם את השיחה, וכי המטלפנת הינה תושבת אילת שנשכרה על-ידו למטרה זו.

בהיות הדברים חסרי-שחר ודמיוניים, לא הבינו בני-הזוג ניר במה מדובר, אולם בדיעבד, לאחר שטופז קשר עצמו לשיחה זו, התברר כי טופז ניסה בדרך אכזרית ומרושעת לזרוע הרס בביתו של אבי ניר. אבי ניר דיווח על שיחה זו באופן מיידי לגורמי האבטחה בשידורי קשת, והשיחה דווחה מיידית למשטרה.

זו היתה יריית הפתיחה שבה החל מסע האימה שביקש טופז להביא לחייו של אבי ניר. הקשר בין שיחת טלפון זו לבין תקיפתו של ניר התברר רק לאחרונה, לאחר שטופז הודה בה במסגרת חקירתו במשטרה.

בבקשה נטען עוד כי לאבי ניר ושידורי קשת נגרמו נזקים בהיקפים ניכרים. בבקשה מודגשת פעילותו המתוכננת היטב ובקפידה של טופז, אשר התנהל לטענת קשת וניר מתוך שליטה מלאה, באופן מחושב מאין כמוהו, מתוכנן בדקדקנות, באכזריות ובזדון - וכל זאת כשהוא מקפיד, לאורך כל התקופה, לנקוט בכל אמצעי הזהירות האפשריים על מנת שלא ייתפס.