בעקבות הרכישה בגרמניה ממשיכים בברקליס להמליץ על פרוטרום "משקל יתר" במחיר יעד של 36 שקל למניה

ג'וזף וולף מברקליס: לרכישה פוטנציאל סינרגטי חיובי ■ מחיר היעד משקף למניה פרמיה של 22.8% על מחיר הפתיחה שלה היום בבורסה בת"א

ג'וזף וולף, ראש מחלקת המחקר בברקליס קפיטל ישראל מותיר לפרוטרום מחיר יעד של 36 שקל והמלצת "משקל יתר". מחיר היעד משקף למניה פרמיה של 22.8% על מחיר הפתיחה שלה היום בבורסה בת"א.

הוא מעריך כי להסכם חברת תמציות הטעם והריח הישראלית על רכישת הנכסים והפעילות של חטיבת הטעמים הלא-מתוקים של חברת כריסטיאן האנסן בגרמניה, תהיה השפעה סינרגטית חיובית על הרחבת שיווק מוצריה של פרוטרום במקומות נוספים בעולם.

הפעילות של החברה הגרמנית נרכשה בתמורה לכ-7.3 מיליון דולר. מכירות הפעילות הנרכשת ב-2008 הסתכמו בכ-7.7 מליון דולר. במהלך 9 החודשים האחרונים חל גידול בקצב המכירות של הפעילות הנרכשת ואלה הגיעו לכ-7 מליון דולר רק לתקופה זו.

פעילות ה Savory של CH עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של פתרונות טעמי Savory ייחודיים וחדשניים הכוללים תמציות טעם, תערובות תבלינים וחומרי גלם פונקציונאליים לתעשיית המזון, עם דגש מיוחד על תחום הבשר המעובד ומזון הנוחות.

כחלק מהצעדים של החברה לסינרגיה,במהלך החודשים הקרובים בכוונת פרוטרום לסגור את האתר בהולדורף שבו מיוצרת הפעילות הנרכשת ולהעביר את הייצור לאתריה בצפון ובדרום גרמניה, תוך השגת חסכונות תפעוליים משמעותיים.

[להמלצות אנליסטים]