סוני אריקסון - W705 - נגן מוזיקה מוצלח שלא מחדש דבר

ה-W705 הוא מכשיר נוסף בעולם מכשירי המוזיקה של סוני אריקסון, מסדרת הווקמן ■ למרות שהוא לא מחדש, ולא נקי מבאגים, המכשיר עדיין מצליח לעשות עבודה מוצלחת בתחום המוזיקה, כמו שאר מכשירי החברה

ה-W705 הוא מכשיר נוסף בעולם מכשירי המוזיקה של סוני אריקסון. הדגם החדש ששייך לסדרת הווקמן לא מביא אף חידוש אמיתי לשוק, אבל הוא עדיין מצליח לעשות עבודה מוצלחת בתחום המוזיקה, כמו שאר מכשירי החברה.

סוני אריקסון W705

מוזיקה: ה-W705 משווק בראש ובראשונה בתור מכשיר מוזיקה ולכן צריך לשפוט אותו בעיקר בקטגוריה הזו. סוני אריקסון שילבו כאן את נגן הווקמן המוצלח שלהם, הכולל בניית רשימות השמעה, תצוגת תמונה של אלבומים וגם את יישום SensMe, המאפשר לזהות שירים לפי האווירה (למשל, מהיר ושמח או איטי ועצוב). פיצ'ר אחר ומוכר של סוני אריקסון שנמצא כאן הוא ה-TrackID, המאפשר לזהות שמות של שירים ממקורות שונים כמו רדיו, כולל זמרים ישראליים. כמו כן, המכשיר כולל בלוטות' סטריאופוני וספיקר באיכות בינונית. הבעיה היחידה כאן, היא שכפתור הפעלת הנגן יחסית קטן, בעיה מוכרת בעיצוב הכפתורים במכשירי סוני אריקסון. המכשיר מגיע עם כרטיס זיכרון של 4 ג'יגה.

עיצוב: מסך המכשיר גדול יותר מרוב מכשירי החברה שנמצאים היום בשוק - 2.4 אינץ' לעומת 2.2 אינץ' (בדומה ל-C905). המסך מציע תצוגה מוצלחת וגדולה, כאשר הוא מציע גם חיישן תנועה אוטומטי לשינוי זווית התמונה. הטלפון מגיע במראה כסוף, כאשר הכפתורים בגב המכשיר הם בצבע חום המעוטר בפסים מזהב. התוצאה מאוד אלגנטית. הבעיה היחידה בעיצוב היא שפתיחת הסליידר עם האגודל קצת נתקעת ולא מתבצעת בצורה חלקה.

באגים: ה-W705 לא נקי מבאגים. במהלך השימוש במכשיר נתקלנו מספר פעמים בקפיאה של המסך. מה שאומר, שכשתנסו לשלוח SMS, לחפש איש קשר או ליצור איש קשר, המסך יקפא ויכבה לשניות ארוכות.

יכולות נוספות: מצלמת 3.2 מגה פיקסל באיכות בינונית, ללא פוקוס אוטומטי, כאשר הווידיאו היה באיכות נמוכה. בנוסף, תוכלו למצוא כאן תקשורת Wi-Fi, ספיקרפון באיכות בינונית, ממשק הודעות SMS משורשרות, המאפשרות לקרוא את כל ההודעות הרלוונטיות של אותו איש קשר במקום אחד, ואת יישום ה-Walk Mate המאפשר לחשב את כמות הצעדים שאתם הולכים בכל יום.

בשורה התחתונה: ה-W705 לא מחדש שום דבר בתחום, הוא מציע עיצוב יפה ואלגנטי ונגן מוזיקה מוצלח.

מחיר: בסלקום: 1,879 שקל (או 55 שקל כפול 36 תשלומים)

באורנג': 2,484 שקל (או 69 שקל כפול 36 תשלומים).

ציון: 8.