זכיות בקאן: אריה ארד נוסף לשמעוני-פינקלשטיין

(עדכון) - יום נוסף של הישגים בפסטיבל הפרסום בקאן: שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 אריות - 3 אריות ארד ואריה כסף אחד, ודורג במקום ה-3 בעולם בתחום המדיה ■ אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה באריה ארד

זכיות ישראליות נוספות בפסטיבל הפרסום בקאן: שמעוני-פינקלשטיין זכה היום (ד') באריה ארד נוסף, הפעם עבור עבודה למותג LG. הפרס ניתן למשרד בקטוגריית העיצוב.

הישג למשרד הפרסום שלמור-אבנון-אמיחי: המשרד זכה אמש (ג') במקום השלישי בדירוג משרד השנה בעולם בתחום המדיה בפסטיבל הפרסום שנערך בימים אלה בקאן. המשרד זכה בתואר לאחר שהצליח לזכות ב-4 אריות: כסף וארד לעבודה שנעשתה עבור המותג קולגייט, ארד עבור העבודה שנעשתה לוועד לממלחמה באיידס וארד נוספת עבור עבודה שנעשתה לפרטנר-אורנג'.

כמו כן, זכו משרדי הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי ושמעוני-פינקלשטיין בפסלונים: אדלר עבור עבודה לצ'מפיון מוטור, ושמעוני-פינקלשטיין עבור עבודה לירוקים.

ל-3 משרדי הפרסום שזכו אמש בפרסים לא תהיה זו הפעם הראשונה בה הם יתייצבו על הבמה בקאן כדי לקבל אריה זהב. הראשונים לעשות זאת היו קבוצת אדלר-חומסקי, שזכו בעבר באריה בתחרות באמצעות חברת-הבת טריו עבור עבודה לפרוקטר& גמבל. שמעוני-פינקלשטיין זכו בשני אריות לפני שנתיים עבור עבודה לעמותת פיתחון לב, ושלמור-אבנון-עמיחי זכו לפני שנה בלא פחות מ-5 אריות - 4 מהן עבור עבודות שלy&r אינטראקטיב.

המועמדויות של שלמור הן בקטגוריית דיירקט עבור שתי עבודות לשטראוס - פרויקט "דנונה אנשים אמיתיים על אריזות דנונה" ומיתוג החברה - "מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים" - פיבן.

עבודה נוספת בקטגוריה היא עבור הוועד למלחמה באיידס - רדיו פרויקט "הספק". בקטגוריית מדיה נרשמו שתי מועמדויות לקמפיין קולגייט - "נקה את הטוקבק" עבור השימוש הטוב ביותר באינטרנט ובמוצרי צריכה מתכלים. גם העבודה ל"גלובס" - דיוור אינטרנטי "ועידת ישראל לעסקים", אורנג' - אתר מיניסייט "חושך/ אור", הוועד למלחמה באיידס - רדיו פרויקט "הספק" ופרויקט נוסף לוועד למלחמה באיידס - גרילה פרויקט ה"מדבקות" ביום הגאווה. בקטגוריית רדיו מועמד המשרד עם קול ישראל "הפרסום ברדיו עובד".

באומן-בר-ריבנאי עלה עם מועמדות אחת למותג הקומקומים teffal בקטגוריית הרדיו, ושמעוני-פינקלשטיין מועמד עם עבודה שעשה לעמותת הירוקים בנושא השוניות באילת - גם בתחום המדיה.

משרד הפרסום "המזבלה", שמתמחה בפרסום גרילה, עלה לגמר בזכות קמפיין לקידום הבושם של כריסטינה אגילרה.

היום צפויה להתפרסם רשימת הפיינליסטים לקטגוריה הנחשבת ביותר - קטגוריית הסרטים. בעבר לא הצליחו משרדי פרסום ישראליים להשתלב בה, אך בשנה שעברה נפרץ המחסום - ומקאן-אריקסון עלו בה עם שני סרטונים של הונדה, אדלר-חומסקי העלו סרטון אחד לברליץ, ושלמור-אבנון-עמיחי עלו עם סרטון לביטוח ישיר.

גדעון עמיחי, שותף בשלמור-אבנון-עמיחי ומי שמזוהה יותר מכל עם הקריאייטיב של המשרד, אומר בתגובה: "אני שמח שהעולם יודע להעריך את החדשנות ואת פריצת הדרך של העבודות שלנו. זהו יום מאושר שמסכם שנה נפלאה".

רמי שלמור מסר כי "היופי שבבחירה של השופטים זה שהם שבחרו בעבודות של לקוחות מסחריים מהמובילים בעולם, ואין ספק שזה מאוד מרגש לנחות בקאן".