UBS ממליצים לקנות את בזק: "הגיע הזמן להיות חיוביים"

מעלים את מחיר היעד ל-8.5 שקל המקשף לה פרמיה של 10% לעומת מחיר של 6.4 שקל ■ מעלים את התחזיות אל מעל לקונצנזוס בשוק לשנתיים הקרובות: צופים שב-2009 הרווח למניה יעלה ב-36% וב-2010 ב-15%

"הגיע הזמן להיות יותר חיוביים" אומרים הבוקר (ה') כלכלני UBS ומעלים את המלצתם למניית בזק ל"קנייה" מ"נייטרלי" כאשר את מחיר היעד למניה ב-12 החודשים הבאים מעלים ב-UBS ל-8.5 שקל לעומת מחיר של 6.4 שקל. המחיר החדש משקף למניה פרמיה של כ-10% ביחס למחיר הבסיס של המניה הבוקר.

ב-UBS מציינים כי המלצתם הנייטרלית עד כה שיקפה את החששות משני נושאים מרכזיים - הרגולציה והסקפטיות ביחס ליכולת החברה לקצץ בעלויות, כך שישפיעו על השורה התחתונה, אולם כעת הם חוששים פחות מגורמים אלו.

עוד מדגישים ב-UBS כי לעומת מדד ת"א 100 שטיפס מתחילת השנה ב-43%, עלתה מניית בזק בתקופה זו ב-34%, זאת בעוד שמניית סלקום, שהיא המניה הנבחרת להשקעה ע"י הבנק השוויצרי טיפסה באותה התקופה ב-41%. הכלכלנים מאמינים כי היחס בין הסיכון לסיכוי בבזק אטרקטיבי יותר.

האנליסטים דארן שאו ואלכס רייט אומרים כי ברבעון הראשון עקפה בזק את תחזיותיהם ועתה הם צופים כי ברבעון השני תעקוף בזק את הקונצנזוס בשוק ותעלה את תחזיותיה לשנה כולה. האנליסטים מציינים כי במהלך השנה האחרונה עשתה בזק מאמצים גדולים להתקרב למשקיעים וכיום יש רבים שעוקבים אחריה.

מציינים כי נראה כי במדיה הישראלית בוחנים בעלי השליטה להפחית את החזקותיהם בחברות שונות, במידה וכך הוא הדבר, מאמינים ב-UBS כי הביקושים להחזקה בנתח מחברות המדיה הישראליות - יהיו חזקים.

בבנק השוויצרי בוחרים להעלות את תחזיות הרווח של בזק לשנים 2009 ו-2010 באופן משמעותי מרמה שהיתה מתחת לקונצנזוס לרמה הגבוהה ממנו. להערכתם הרווח למניה ב-2009 יעלה ב-36% וב-2010 ב-15%.

[להמלצות אנליסטים]