רייטינג שבועי: 6 תוכניות לקשת מול 4 תוכניות לרשת

האודישנים ל"כוכב נולד 7" של קשת ששודרו ביום שני מובילים את הטבלה השבועית עם רייטינג ממוצע של 28.3% ■ חברת חדשות ערוץ 2 לא הצליחה להכניס אף תוכנית לעשירייה הפותחת בטבלה השבועית

זכיינית ערוץ 2 קשת שולטת ב-6 מתוך 10 התוכניות המובילות בטבלת הרייטינג השבועית. רשת מחזיקה ב-4 התוכניות שסוגרות את הטבלה.

מנגד, מזה זמן רב שמהדורת החדשות של ערוץ 2 אינה מופיעה בטבלת 10 התוכניות המובילות, והיא מדורגת במקום ה-11 עם רייטינג ממוצע של 18% בקרב משקי-בית יהודיים.

האודישנים ל"כוכב נולד 7" של קשת ששודרו ביום שני מובילים את הטבלה השבועית עם רייטינג ממוצע של 28.3% בקרב משקי-בית יהודיים ו-687 אלף צופים פרטיים.

במקום השני נמצאת תוכנית האודישנים ל"כוכב נולד 7" ששודרה ביום ראשון, עם רייטינג ממוצע של 27.6% בקרב משקי-בית יהודיים ו-649 אלף צופים פרטיים.

המקום השלישי בטבלה שייך לעונה השלישית של "מועדון לילה" עם ארז טל, שרשמה רייטינג ממוצע של 23.9%. במקום הרביעי נמצאת סדרת הדרמה "מסודרים" של קשת, שדורגה במקום הרביעי עם רייטינג ממוצע של 23.1% ו-541 אלף צופים פרטיים.

"פולישוק", גם היא של קשת, המשודרת פעמיים בשבוע, מדורגת במקומות החמישי והשישי בטבלה השבועית.

"פרוייקט מסלול" של רשת היא התוכנית המובילה של הזכיינית בימים אלה. הרייטינג הממוצע שרשמה התוכנית השנייה עמד על 20.3% ו-545 אלף צופים, ודורג במקום השביעי בטבלה. במקום השמיני "שבוע סוף" ובמקום התשיעי "אחד נגד 100".

את טבלת 10 התוכניות המובילות סוגר הסרט "היא אמרה לא לסרטן" של רשת, שרשם רייטינג ממוצע של 18.8% בקרב משקי-בית יהודיים.

רייטינג