עמי שגיא יתן חסות בשווי 200 אלף דולר למכביה

יו"ר שגיא גרופ ואביו של טדי שגיא יצטרף לשמונה נותני חסות נוספים, ביניהם בנק הפועלים, שופרסל, מירס, אל-על ומכבי שירותי בריאות, שצפויים יחד לתת חסויות בשווי שינוע בין 750 אלף דולר למיליון דולר

עמי שגיא, יו"ר שגיא גרופ ואביו של טדי שגיא, יתן חסות בשווי 200 אלף דולר למכביה המתקרבת. שגיא יהיה נותן החסות הראשי של המכביה ויצטרף לשמונה נותני חסות נוספים, ביניהם בנק הפועלים, שופרסל, מירס, אל-על ומכבי שירותי בריאות.

סך החסויות למכביה, שתפתח ב-11 ביולי, יגיע לסכום שנע בין 750 אלף דולר למיליון דולר. מדובר בירידה דראסטית לעומת המכביה הקודמת, אז הספונסרים שילמו קרוב ל-2 מיליון דולר. הסיבה העיקרית לירידה היא המשבר הכלכלי, שהקשה על המארגנים לגייס כספים באותו סכום של המכביה הקודמת.

מבחינת הסכמי טלוויזיה של המכבייה, שני גופים מקומיים ישדרו את המשחקים: הערוץ הראשון וחברת צ'רלטון, המפעילה את ערוצים ספורט 1 וספורט 2. בשני המקרים מדובר על עסקאות בארטר בלבד: צ'רלטון תפיק את השידורים אותם תעביר על חשבונה, ובתמורה תיתן בערוצים שלה זמן פרסום ושקופיות חסות לספונסרים של המכביה. הערוץ הראשון קיבל את הזכויות לשידור המכבי ובתמורה ייתן למארגני האירוע זמן פרסום ושקופיות חסות. בנוסף תעניק רשות השידור "חבילת קיץ" בשווי של יותר מ-200 אלף שקל במסגרתה יקדמו באמצעות ג'ינגלים בקול ישראל את אירועי המכביה.

זכויות השידור של המכבייה בארה"ב נמכרו בחצי מיליון דולר לרשת הטלוויזיה היהודית Jewish Life TV, שבבעלותו של איש התקשורת היהודי פיל בלייזר.