מייקל נוקם מהקבר

ג'וזף ג'קסון הפך את בנו למכונה להדפסת דולרים - הנקמה הגיעה אחרי מות הכוכב

מייקל ג'קסון היה כל ימיו עוף מוזר. גם אם נחליט להאמין שהאיש לא היה פדופיל, אין ספק שהוא היה אדם מורכב מאוד מבחינה רגשית. ג'קסון עצמו חשף לא פעם את מה שסביר להניח, הפך אותו לכזה. הילד מייקל, היה חלק מלהקת פופ שהקים האב, ג'וזף, שבה הוא שלט ביד רמה, ואלימה.

ג'וזף ג'קסון הפך את ילדיו, ובמיוחד את מייקל, למכונת דולרים, בשנות ה-60 וה-70, אז המודעות לזכויות הילד הייתה פחות גבוהה. לפי דברים שסיפר מייקל, ג'וזף התעלל בו, השפיל אותו והפעיל כלפיו אלימות פיזית ומילולית. ב-1972 עזב מייקל את חמישיית ג'קסון והפך לאמן סולו מצליח. מאוד מצליח.

הכסף זרם לכיסיו של ג'קסון הצעיר וג'וזף איבד את יצרן הכסף המצטיין שלו. האב, והלהקה שהקים, היו לנחלת העבר. מייקל נודע בפזרנותו ובחוסר הערך שלו לכסף שהרוויח. הוא היה מסוגל לבזבז מאות אלפי דולרים תוך דקות ספורות. סוג של פיצוי על ימי ילדותו ונערותו בסדנת היזע של אבא.

והנה, ילד הפלא מת. אבל גם ילד מת לא שוכח. לפי הפרסומים של הימים האחרונים, השאיר האמן את רכושו לאמו ולילדיו, אבל שמו של האב אינו מופיע שם.

המשפחה מבטיחה לערער על הצוואה, בטענה שיש ברשותה מסמך מעודכן יותר, אבל אין ספק שהאיש שכבר סומן על-ידי מייקל כהורה מתעלל לא יזכה בקלות לשים יד על מה שנשאר מכספי בנו.