קבוצת מותגי זהב במו"מ להקמת מתחם מותגי מזון בתחנות-הדלק סונול

המתחמים החדשים יכללו את מותגי הקבוצה, בהם קופי בין, סבארו, ג'וסלנד וסאם סאם ■ 6 המתחמים הראשונים ייפתחו בנתניה, דימונה, עפולה, אשדוד וצפת, בהשקעה כוללת של 2 מיליון דולר

קבוצת מותגי זהב נמצאת בימים אלה במשא-ומתן עם רשת תחנות-הדלק סונול להקמת מתחמי מזון של מותגי הקבוצה, בהם קופי בין, סבארו, ג'וסלנד, סאם סאם, מיי יוגורט ופיצה קונו.

6 המתחמים הראשונים בתחנות-הדלק סונול צפויים להיפתח תוך מספר חודשים בנתניה, דימונה, עפולה אשדוד וצפת, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון דולר.

קבוצת מותגי זהב מתעתדת לפתוח כ-10 מתחמים נוספים של רשתות הקבוצה בתחנות סונול ברחבי הארץ בשנתיים הקרובות.

המתחמים החדשים בתחנות סונול יפתחו על-פי מודל זכיינות, בדומה לשאר הסניפים של הרשתות השונות בקבוצת מותגי זהב.

יצויין כי קבוצת מותגי זהב הוקמה לאחרונה על ידי איש העסקים דני ורנר ובהנהלת דני הרשקוביץ. הקבוצה מספקת לרשתות שירותי שיווק, רכש, קידום מכירות, פיתוח מוצרים ותפעול.

לרשתות הקבוצה, אשר החלה לפעול לפני כחודשיים, מחזור מכירות של 200 מיליון שקל, והיא צופה להגיע עד הרבעון השלישי של 2009 למחזור מכירות של רבע מיליארד שקל.

מנהל הפיתוח העסקי של מותגי זהב, אמיר יצקן, מסר כי "כחלק מאסטרטגיית הפיתוח של מותגי זהב, בחרנו בחברת הדלק סונול כשותף אסטרטגי. אנו מאמינים כי פתיחת מתחם מזון של מספר רשתות תחת קורת-גג אחת ובניהול זכיין אחד ייתן שירות ברמה גבוהה - הן ללקוחות המותגים השונים והן ללקוחות סונול".