רייטינג: "כוכב נולד" ו"מועדון לילה" בראש הטבלה השבועית

"פרויקט מסלול" של רשת הגיעה למקום החמישי בטבלה עם רייטינג ממוצע של 21.1% ■ ערוץ 10 הכניס השבוע רק 2 תוכניות לטבלת 20 התוכניות המובילות

תרנגולת הזהב של קשת ממשיכה להוביל את המקומות הראשונים של טבלת הרייטינג השבועית: גם השבוע "כוכב נולד" מדורגת במקומות הראשון והשני בטבלה. התוכנית ששודרה ביום שני רשמה רייטינג ממוצע של 27.4% בקרב משקי-בית יהודיים ו-660 אלף צופים פרטיים. המקום השני שמור ל"כוכב נולד" ששודרה ביום ראשון ורשמה רייטינג ממוצע של 26.5%.

בדומה לשבוע שעבר, גם השבוע ממשיכה להחזיק קשת במספר רב של תוכניות בעשירייה הפותחת. המקום השלישי בטבלה שמור ל"מועדון לילה", שרשמה רייטינג ממוצע של 24.4% ו-539 אלף צופים פרטיים. במקום הרביעי ממוקמת "מסודרים", שרשמה רייטינג ממוצע של 23.4% ו-544 אלף צופים פרטיים.

רשת מתברגת לטבלה עם "פרויקט מסלול", שדורגה במקום החמישי עם רייטינג ממוצע דומה לממוצעים שרשמה התוכנית בשבועות הקודמים - 21.1% בקרב משקי-בית יהודיים.

בסך-הכל מיוצגת קשת בטבלת 10 התוכניות המובילות עם 6 תוכניות, לעומת 3 של רשת ואחת של חברת החדשות של ערוץ 2.

טבלת 20 התוכניות המובילות של השבוע האחרון שייכת כמעט במלואה לערוץ 2 (קשת ורשת) וחברת החדשות שלה. ערוץ 1 לא הצליח להתברג כלל לטבלה, ואילו ערוץ 10, למרות הירידה ברייטינג של שעות הפריים בערוץ מאז סיומם של משחקי הספורט, הצליח להכניס 2 תוכניות לטבלת 20 המובילות - "שומר מסך" של אמנון לוי, שרשמה רייטינג ממוצע של 11.6%, ו"הבלוק", שרשמה רייטינג ממוצע של 10.5%.

גרף