וואלה ו-ICQ משיקות בישראל את מסך ה-Zones

מסך ה-Zones יציע לצעירים בגילאי 13-24 תכנים נלווים מוואלה בנושאים שונים כגון מוזיקה, סרטים, ספורט וסלבס, וייפתח בכל פעם שהמשתמש יתחבר לשירות ה-ICQ

וואלה ו-ICQ משיקות היום (ב') בישראל את מסך ה-Zones, מסך כניסה המופיע מיד עם ההתחברות לשירות, במטרה לייצר פלטפורמה ממוקדת חדשה שתציע למפרסמים כלי פרסומי ומיתוגי חדש.

מסך ה-Zones יציע לצעירים בגילאי 13-24 תכנים נלווים מוואלה בנושאים שונים כגון מוזיקה, סרטים, ספורט וסלבס, וייפתח בכל פעם שהמשתמש יתחבר לשירות ה-ICQ, ואף יציע קישורים שימושיים למגוון שירותים שמוצעים בפורטל, למשל נגישות למייל או כניסה לרשת החברתית "מקושרים".

לדברי ICQ, השקת מסך ה-Zones ל-1.2 מיליון משתמשי ICQ בישראל מגיעה לאחר הצלחת המוצר בגרמניה, שהתבטאה בעלייה חדה במספר החשיפות ובעקבות כך בגידול תקציבי הפרסום במוצר זה.

משתמשי ICQ בארץ מתחברים לשירות המסרים המיידיים קרוב ל-700 אלף פעמים ביום בממוצע, ונשארים מחוברים 5 שעות ביום בממוצע.

ערן גוטדנקר, מנהל מוצר ICQ בוואלה, מסר בתגובה: "יותר ויותר מפרסמים משריינים מיקומים קבועים באמצעות עסקאות ארוכות-טווח במסך הכניסה של ICQ, המשמש להם שער כניסה לעולם הצעירים. שורת המוצרים הפרסומיים החדשים במסך ה-Zones כוללת יותר אפשרויות פרסום עבורם, כמו לשונית פרימיום המוקדשת לתוכן שיווקי, אזורי תוכן קבועים ומגוון באנרים בצורות חדשניות".

מסך ה-Zones ישולב בכל גירסאות ICQ בישראל, כולל במוצר התקשורת המשותף "וואלה ICQ" שהושק בקיץ שעבר, ושמציע מספר תכונות ויישומים כגון שירות מולטי צ'ט, משחקים, שירות "עקוב אחריי" לסלולר וגלריית אמוטיקונים.

לפני 4 חודשים האריכו וואלה ו-ICQ את הסכם שיתוף-הפעולה ביניהן לשנתיים נוספות, במסגרתו מופקדת וואלה באופן בלעדי על תחום מכירת פרסום באמצעי המדיה של ICQ בישראל, הפצת מוצר התקשורת המשותף לחברות ושיתוף תכנים. הסכם הזה הוא המשך להסכם שנחתם ביניהן במארס 2007, אז החליפה וואלה את השותפה הקודמת של ICQ - נענע.