ארז ויגודמן יקבל משטראוס מענק פרישה בסך 5 מיליון שקל

מתוך המענק, 2 מיליון שקל מותנים באי-תחרות של ויגודמן בעסקי החברה ■ הסמנכ"ל הפורש אבי בן-אסייג יקבל מענק פרישה בסך 2.5 מיליון שקל ■ במקביל אושר שכרו של המנכ"ל הנכנס גדי לסין - 125 אלף שקל בחודש

קבוצת המזון שטראוס גרופ הודיעה היום (ג') על אישור תנאי ההעסקה של המנכ"ל הנכנס, גדי לסין, ומענקי הפרישה של המנכ"ל הקודם, ארז ויגודמן, וסגנו, אבי בן-אסאייג. שני האחרונים נקלטו במהלך החודשים האחרונים בקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר - ויגודמן כמנכ"ל מכתשים אגן ובן-אסאייג כמנכ"ל אי.די.בי תעופה.

על-פי הדיווח שהוציאה היום שטראוס גרופ, ויגודמן יקבל מענק פרישה בגובה 5 מיליון שקל, מתוכם 2 מיליון שקל בהתניה שלא יתחרה בעסקי החברה ב-12 החודשים העוקבים ליום עזיבתו את החברה. מענק זה אינו מבטל את התנאים להם זכאי ויגודמן בהתאם להסכם ההעסקה שלו לשנת 2009, הכוללים 6 חודשי הסתגלות נוספים.

בן-אסאייג, שנחשב בזמנו למועמד מוביל להחליף את ויגודמן והודיע על עזיבת החברה במקביל למינויו של לסין, יקבל מענק פרישה בסך 2.5 מיליון שקל, מהם מיליון שקל בתנאי שלא יתחרה בעסקי החברה בשנה הקרובה.

בנוסף הוארכו מועדי מימוש האופציות שניתנו לויגודמן ובן-אסאייג עד לסוף שנת 2011. תנאי הפרישה של השניים אושרו פה-אחד על-ידי דירקטוריון החברה.

במקביל אישר דירקטוריון החברה את תנאי ההעסקה של גדי לסין, שהועדף כאמור על פניו של בן-אסאייג כמנכ"ל הקבוצה. שכרו של לסין יעמוד על 125 אלף שקל בחודש ובסך-הכל כ-1.5 מיליון שקל בשנה, בצמוד למדד המחירים לצרכן. בנוסף יהיה זכאי לסין לבונוס שנתי התלוי בעמידה ביעדים שיוצבו על-ידי החברה, בהיקף של עד 12 משכורות חודשיות.

בנוסף יוקצו ללסין כ-1.06 מיליון כתבי אופציות של החברה, שיהוו במקרה של מימוש כ-1% מהון המניות המונפק של החברה. ערכן הכלכלי של האופציות נכון להיום מוערך בכ-15.2 מיליון שקל.