מפעילת סלולר וייטנאמית בחרה בפתרונות של קומברס

חברת GTEL מובייל - מפעילת סלולר חדשה בוייטנאם, אימצה את פתרונות מערכת הבילינג וניהול פעילות הלקוחות של החברה, Comvers ONE ■ תעשיית הטלקום הוייטנאמית צומחת בקצב שנתי של 20%-25%

חברת קומברס הודיעה אמש (ג') כי חברת GTEL מובייל, מפעילת סלולר חדשה בוייטנאם, אימצה את פתרונות מערכת הבילינג וניהול פעילות הלקוחות של החברה, Comvers ONE, המערכת תעזור לחברה הוייטנאמית ליצור הבחנה בין שירותיה לשירותים שמציעות מפעילות אחרות בכך שתציע מודול בילינג גמיש ומבט כולל על פעילות הלקוחות.

החברה הויטנאמית שהוקמה בחודש יולי לפני שנה הינה מיזם משותף בין חברת GTEL Corporation הוייטנאמית לבין חברת VimpelCom הנסחרת בבורסת ניו יורק תחת הסימול VIP ואשר נחשבת לספקית שירותי טלקומוניקציה מובילה במזרח אירופה. בתקופה האחרונה צמחה תעשיית הטלקום הוייטנאמית בקצב שנתי של 20%-25%, כאשר מספר המשתמשים בשירותי הסלולר במדינה עלה על 50 מיליון איש.

בנוסף, GTEL מובייל אימצה ישום אטרקטיבי נוסף של קומברס, HUB המיועד לשיפור חווית המשתמש וכולל מרכז SMS, MMS ומסרי מולטימדיה ואינטרנט, כמו גם תיבות קוליות מהדור החדש ושירותי רינגטונים.

"קומברס הציעה באמת פלטפורמה כוללת הן לשירותים בתשלום מראש והן לשירותים שמחוייבים לאחר השימוש בהם, יחד עם מערכות אינטגרטיביות המאפשרות לנו להציע שירותים בעלי ערך מוסף, אשר מאפשרים לנו לתת את הפונקציות הנדרשות על מנת לבסס את דריסת הרגל שלנו בשוק הטלקום התחרותי הצומח בוייטנאם" אמר אלכסיי בלומין, מנכ"ל GTEL מובייל, והוסיף: "הנוכחות החזקה של קומברס בוייטנאם וההצלחות המוכחות שלה בתחום פתרונות הבילינג והשירותים בעלי ערך מוסף עם חברות רבות מקבוצת VimpelCom היוו גורם מפתח בהחלטתנו".