חברת פודינג משנה כיוון: סוגרת פעילותה בצפון אמריקה ופותחת סניף בסינגפור

המהלך של הסטארט-אפ הישראלי Pudding Media, שפיתח מערכת לזיהוי דיבור, כלל פיטורי שני בכירים בארה"ב וגיוס 15 עובדים באסיה

הסטארט-אפ הישראלי Pudding Media משנה כיוון וסוגר את פעילותו בארה"ב. כך נודע ל"גלובס". במסגרת המהלך החברה תעבור לשוק האסייתי ותפתח סניף בסינגפור.

שינוי הפוקוס מצד פודינג יביא, בין היתר, לסיום תפקידם של שניים מבכיריה שישבו בארה"ב - ערן ארבל, סמנכ"ל המוצר שלה, וסטויאן קנדרוב, סמנכ"ל בתחום השת"פים האסטרטגיים.

אריאל מייזלוס, מנכ"ל החברה, שהקים אותה ב-2007 ביחד עם אחיו ראובן, אמר ל"גלובס" כי "כשהקמנו את פודינג, ישבתי בארה"ב. מאז, חזרתי לישראל והפעילות שלנו הפכה להיות מוטית לאסיה. לכן החלטנו לסגור משרדים שאינם פעילים ובמקביל לפתוח סניף באסיה". לדבריו, החברה בתנופת גידול "ואנחנו רוצים לשים את הדגש במקומות המתאימים. נגייס 15 עובדים לסניף החדש, שיצטרפו ל-30 עובדי החברה הקיימים".

זיהוי ופרסום

פודינג פיתחה מערכת לזיהוי דיבור, שמאפשרת להפעיל עליה שכבה פרסומית חכמה. כך, המערכת מנטרת את השיחות בכל סוגי ההתקשרויות הקוליות, ומאפשרת להפעיל עליה פרסומות שמותאמות למשתמשים.

עד כה גייסה החברה כ-8 מיליון דולר מ-BRM ואופוס קפיטל.