רשות ני"ע דורשת דיון מחודש בבונוס שקיבל ניר ברונשטיין

ברונשטיין, מנכ"ל פועלים שוקי הון, קיבל בונוס בסך 9.5 מיליון שקל ■ הרשות טוענת כי הדיון בדירקטוריון בנק הפועלים בנושא הבונוס "לא היה ממצה ומעמיק דיו" ■ מבהירה כי הליך אישור הבונוס היה פגום, ולכן יש מקום לבטלו

רשות ני"ע בראשותו של פרופ' זוהר גושן דורשת מדירקטוריון בנק הפועלים לדון מחדש בבונוס של יו"ר פועלים שוקי הון, ניר ברונשטיין, זאת מאחר שלטענת הרשות הדיון שהתנהל בדירקטוריון לגבי הבונוס שקיבל ברונשטיין בגובה של 9.5 מיליון שקל, לא היה ממצה ומעמיק דיו. הרשות מבהירה את עמדתה כי הליך אישור הבונוס היה כה פגום ולכן יש מקום לבטלו.

המשמעות היא, שייתכן שברונשטיין יידרש להשיב לבנק חלק מהבונוס שקיבל. יצויין כי סכום הבונוס כבר הועבר לחשבונו של ברונשטיין.

בעקבות דרישת רשות ני"ע על דירקטוריון הבנק להשיב לרשות מה בכוונתו לעשות. גורמים המקורבים לדירקטוריון הבנק אמרו הערב ל"גלובס" כי בזמנו התנהל בדירקטוריון דיון מעמיק ביותר בנושא הבונוס של ברונשטיין. ברונשטיין נחשב למקורבו של היו"ר היוצא של בנק הפועלים, דני דנקנר.

בד בבד ממשיכה להתנהל חקירת הרשות לני"ע כנגד ברונשטיין בחשד לשימוש במידע פנים. נזכיר כי במהלך החקירה עלה החשד כי ברונשטיין קיבל את המידע מדנקנר.

נציין כי בזמנו, בעקבות דרישת רשות ני"ע, בוטלו הבונוסים של בכירי בנק דיסקונט, היו"ר שלמה זוהר והמנכ"ל גיורא עופר, וכן קוצצו משמעותית בהיקף של עשרות מיליוני שקלים הבונוסים שקיבלו בכירי בנק הפועלים, היו"ר לשעבר שלמה נחמה, המנכ"ל לשעבר צבי זיו והיו"ר הנוכחי היוצא, דני דנקנר.