למה גאידמק עדיין לא מכר את פורטסמות'?

למרות שההודעה על רכישת המועדון ב-55 מיליון ליש"ט על-ידי סולימאן אל-פאחים יצאה כבר במאי, הרי שבדיקת הנאותות של הפרמיירליג עדיין לא הסתיימה; אחד הדברים שנבדקים: הקשר של אל-פאחים למנצ'סטר סיטי

רכישת פורטסמות' ב-55 מיליון ליש"ט על-ידי סולימאן אל-פאחים, המיליארדר מדובאי, מתעכבת. למרות שכבר בחודש מאי הצהיר אל-פאחים כי הגיע להסכמות עם אלכסנדר גאידמק (בנו של ארקדי), הבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית, הרי שבדיקת הנאותות לעסקה אורכת כבר למעלה משישה שבועות, מה שמעמיד בספק את קיום העסקה.

פאחים טרם הגיש לפרמיירליג את כל המסמכים הדרושים על מנת שזו תוכל לאשר את קיום העסקה. אחת הבעיות שניצבות בפני פאחים בבדיקת הנאותות היא הקשר שלו לגוף ההשקעות של ממשלת דובאי (ADUG), שרכש בתחילת העונה החולפת את מנצ'סטר סיטי בתיווכו של אל-פאחים. על-פי חוקי אופ"א, בעלויות צולבות אסורות בכדורגל האירופאי.

מדובר במצב בעייתי עבור פומפי, שצריכה להתחיל את ההכנות שלה לעונה הקרובה שתפתח ב-15 באוגוסט. נכון לעכשיו, בקבוצה חתומים 15 שחקנים בלבד שהופיעו בעבר בפרמיירליג. המועדון צריך להחזיר עד אוגוסט חוב של 30 מיליון ליש"ט לבנק סטנדרד הדרום אפריקני.