יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות

גבר בסיבוב האחרון על אדלר-חומסקי ■ תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה

משרד הפרסום יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות, לאחר שגבר בסיבוב האחרון על משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות יצא למכרז לפני מספר שבועות, לאחר שהסתיים החוזה עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף התקציב של מכבי שירותי בריאות עמד ב-2008 על 10 מיליון שקל במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון שקל במחיר ריאלי. ב-2007 עמד התקציב על 8.5 מיליון שקל, וב-2006 על 9.1 מיליון שקל במחירי מחירון.

מכבי הזמינה 7 משרדי פרסום לקחת חלק במכרז: מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, שלמור-אבנון-עמיחי, גיתם BBDO, ראובני-פרידן, יהושע TBWA וגלר-נסיס. בסופו של דבר ניגשו למשרד 3 משרדים בלבד: יהושע TBWA, גיתם BBDO ואדלר-חומסקי. אולם מיד בתום השלב השני, החליט גם גיתם שלא להתמודד על התקציב, וההתמודדות נותרה בין שני משרדים בלבד.