סלקום תציע את הסלולרי החדש של מודו בחינם לקהל מצומצם

סלקום לא תבצע קמפיין שיווקי למכשיר ■ בחברה סירבו למסור כמה לקוחות יקבלו את המודו ■ המכשיר יעלה 500 שקל וסלקום תציע זיכוי מלא בזמן אוויר בשווי עלות המכשיר, כך שהרוכשים יקבלו אותו בחינם

לאחר עיכובים רבים, חברת מודו שייסד דב מורן החלה היום (א') בהשקה רכה למכשיר הסלולרי הראשון שלה.

המכשיר של מודו, שהושק בשלב זה בצורה בלעדית בסלקום , יעלה 500 שקל ללקוחות החברה. ואולם, סלקום תציע חיוב זיכוי מלא על החשבונית, כך שרוכשי הטלפון יקבלו אותו בחינם.

סלקום איננה מתכווננת לבצע קמפיין שיווקי למכשיר, והיא תמכור אותו לקהל מצומצם כדבריה. בחברה סירבו למסור בכמה לקוחות מדובר.

הקבוצה המצומצמת של רוכשי הטלפון תשתתף במערך פידבק קבוע לצורכי למידה ושיפור עד למועד ההשקה המסחרית. הם אמנם ישלמו מכיסם כעת 500 שקל, אך בתמורה להשתתפותם יוכלו לקבל זיכוי מלא לסכום זה בזמן אוויר בשווי עלות המכשיר למשך מספר חודשים. הזיכוי ללקוחות יהיה מלא, ללא קשר בכמה כסף דיברו. כלומר, הם לא ישלמו על המכשיר כל עוד יקפידו למלא את השאלון.

מודו


סלקום תחל את המכירה של המכשיר ביום רביעי הקרוב, ותציע אותו רק במוקד הטלפוני ובאתר האינטרנט ולא בעמדות המכירה.

הלקוחות שיקנו את המכשיר, יקבלו איתו Express Jacket אחד. הג'אקט הוא האביזר הייחודי של הטלפון, שמאפשר לרוכשים אותו לשנות את עיצוב המכשיר והכנסתו למכשירים שונים. סלקום מציעה 4 ג'אקטים בעיצוב פשוט יחסית, ובעתיד יהיו גם כאלה שיהפכו את הטלפון למכשיר חכם וכן יוכלו למתג את המכשיר.

סלקום מתכננת את ההשקה המסחרית בסוף השנה, והיא כרגע המפעילה היחידה שמשיקה את הטלפון הזה בעולם. לדברי מורן, השקות נוספות בעולם מתוכננות בהמשך השנה.