טבלת הרייטינג השבועית: "כוכב נולד" והדרמות בראש

3 דרמות מצאו השבוע את דרכן לטבלת 10 התוכניות הנצפות: "פולישוק" ו"מסודרים" של קשת ו"סרוגים" של רשת ■ טקס פתיחת המכבייה בערוץ 1 - מחוץ לעשירייה

חודשי הקיץ מותירים את טבלת הרייטינג במצב סטטי: תוכניותיה של קשת ממשיכות להוביל את טבלאות הרייטינג גם השבוע. בראש הדירוג נמצאות תוכניות "כוכב נולד" ששודרו בימי ראשון ובימי שני.

במקום השלישי בטבלה נמצאת סדרת הדרמה "פולישוק" של קשת שהגיעה לסיומה ביום שני האחרון, לאחר שרשמה רייטינג ממוצע של 22.9% בקרב משקי-בית יהודיים ו-599 אלף צופים פרטיים. במקום הרביעי נמצאת "מסודרים 2" עם רייטינג ממוצע של 22.1% ו-520 אלף צופים פרטיים.

בסך-הכל בטבלת 10 התוכניות של השבוע מיוצגות 3 דרמות. בנוסף לשתיים של קשת נמצאת גם "סרוגים" של רשת, שדורגה במקום העשירי עם ממוצע של 17.7% בקרב משקי-בית יהודיים.

קשת מחזיקה גם השבוע ב-5 תוכניות בטבלה השבועית, מתוך 10 התוכניות. רשת מחזיקה ב-4 תוכניות, כאשר הבולטת שבהן היא "אחד נגד 100" ששודרה אמש, ורשמה רייטינג ממוצע של 20%. חברת החדשות של ערוץ 2 נמצאת בטבלה עם מהדורת אמצע השבוע, שרשמה בשבוע החולף רייטינג ממוצע של 18.6% בקרב משקי-בית יהודיים.

טקס פתיחת המכבייה, ששודר בערוץ 1, רשם רייטינג ממוצע של 10.2%, ואילו משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבין הקבוצה האירית, ששודר בערוץ 10, רשם רייטינג ממוצע של 11.3%. בשני המקרים, אלה היו התוכניות המובילות של ערוצים אלה בשבוע החולף.

1