הכנסות אמדוקס ירדו ב-15.9% ל-690 מיליון דולר

רווחי אמדוקס נפלו ב-18% אך עקפו את התחזיות - והסתכמו ב-108.6 מיליון דולר או ב-53 סנט למניה, לעומת צפי ל-48 סנט למניה ■ המנכ"ל דב בהרב: "הביקוש ממשיך להיות חלש"

חברת אמדוקס דיווחה הערב (ד') בסיום המסחר בוול סטריט כי הכנסותיה ברבעון השלישי הפיסקאלי של השנה הסתכמו ב-690 מיליון דולר והיו בטווח העליון של תחזית החברה שהיתה ל- 670-690 מיליון דולר. בשוק ציפו האנליסטים ל-678 דולר. הכנסות אלה מהוות ירידה של 15.9% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד וירידה של % 2.9 בהשוואה לרבעון הקודם.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי, שאינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP Non), הסתכם ב-124 מיליון דולר עם שולי רווח תפעולי של 18.0%. הרווח התפעולי לפי U.S. GAAP הסתכם ב-93 מיליון דולר ארה"ב.

הרווח המדולל למניה (Non GAAP) נפל בכ-18% והסתכם ב- 108.6 מיליון דולר או ב-53 סנט למניה. האנליסטים בשוק ציפו ל-48 סנט למניה והחברה עצמה חזתה כי רווחיה יסתכמו בין 46-50 סנט למניה, כך שהחברה עקפה גם את תחזיותיה וגם את התחזיות בשוק.

תזרים המזומנים החופשי של אמדוקס ברבעון השלישי הסתכם ב-96 מיליון דולר. צבר הזמנות ל-12 החודשים הבאים בסוף הרבעון השלישי הסתכם ב-2.37 מיליארד דולר.

החברה פרסמה תחזית לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2009: צפי הכנסות של 670-690 מיליון דולר ורווח מדולל למניה (Non- GAAP) בטווח של 47-51 סנט למניה.

"אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השלישי של שנת הכספים, במיוחד לאור הקשיים המתמשכים בכלכלה העולמית. השפעות חיוביות של תנודות בשערי החליפין הגדילו את ההכנסות והרווח למניה ברבעון השלישי ביחס לציפיותינו לרבעון. אך גם ללא ההשפעה החיובית של שערי החליפין, התוצאות היו תואמות או גבוהות יותר מנקודת האמצע של טווח התחזית שסיפקנו. בנוסף, צבר ההזמנות נותר יציב והמשכנו לעמוד ביעדי הרווחיות ותזרים המזומנים, וכל זה מעודד," אמר דב בהרב, מנכ"ל אמדוקס.

בהרב הוסיף, "יחד עם זאת, הביקוש ממשיך להיות חלש, במיוחד לפרויקטי טרנספורמציה גדולים, וזאת משום שלקוחותינו מנהלים את תקציביהם בקפדנות. לפיכך אנו צופים שהכנסותינו עשויות להמשיך במגמת ירידה, אם כי בשיעור מתון יותר, עד שנראה שיפור בביקוש. השקפה זו באה לידי ביטוי בתחזית שלנו לרבעון הרביעי של שנת הכספים ואנו מאמינים שמגמה זו עשויה להמשך לתוך תחילת שנת הכספים 2010." בהרב סיכם באומרו, "למרות שקצב העסקאות החדשות איטי עדיין, חתמנו על עסקאות חשובות ברבעון השלישי. ראינו חוסן יחסי בתחומי הפעילות שלנו בשוק הכבלים, בתחום שירותי מיקור חוץ ובתחום המוצרים והשירותים של Amdocs Interactive, שהתבטא במספר זכיות מרכזיות."