דלק נדל"ן ואפריקה מגורים ממשיכות לממש - והפעם בפתח-תקווה

זרועות הנדל"ן בישראל של תשובה ולבייב בישראל מחזיקות בחלקים שווים במגרשים אותם ימכרו תמורת 96 מיליון שקל - וברווח הון של 6 מיליון שקל לכל אחת

זרועות הנדל"ן של לב לבייב ויצחק תשובה בישראל ממשיכות לממש נכסים, במטרה לייצר תזרים מזומנים שיאפשר להן לפרוע התחייבויות כהלוואות בנקאיות ואגרות חוב. מדובר בקרקעות בשכונת לב הסביונים בפתח תקווה, בהן מחזיקות בחלקים שווים דנקנר השקעות, חברה בת בבעלותה המלאה של דלק נדל"ן , ואפריקה מגורים מקבוצת אפריקה ישראל .

החברות ימכרו את המגרשים תמורת 95.7 מיליון שקל, וברווח משותף של 12 מיליון שקל - 6 מיליון שקל לכל אחת, כיוון שהשווי בספרים עומד על כ-42 מיליון שקל. עוד יצויין כי במסגרת העסקה נמכרו קרקעות המיועדות לבנייתן של כ-350 יח"ד וכן שטחי מסחר.

איליק רוז'נסקי, המנכ"ל היוצא של דלק נדל"ן,שמימשה במהלך החודשים האחרונים נכסים בהיקף כספי כולל המתקרב למיליארד שקל, אמר היום (ה'): "כפי שהצהרנו בעבר, החברה ממשיכה לדבוק בתוכנית האסטרטגית לשיפור נזילותה, ומממשת נכסים שהגיעו למיצוי אפשרויות ההשבחה. המכירה הנוכחית תניב לחברה רווח הון, עקב תקבולים הגבוהים מהמחיר בהם רשומים הנכסים בספרים וכן תייצר יתרה תזרימית גבוהה. אנו נמשיך לפעול על-מנת לשפר את מצבה הפיננסי של החברה ולחזק אותה".

מאפריקה מגורים טרם נמסרה תגובה.