אפל ופאלם ממשיכות להתחרות - הפעם על הגישה ל-iTunes

לאחר שאפל חסמה את הגישה של מחזיקי ה-Pre של פאלם לתוכנת המוזיקה והורדת הסרטים iTunes, הוציאה פאלם בסוף השבוע עדכון גירסה שמאפשר לעקוף את החסימה

סיבוב נוסף במלחמה בין יצרניות הטלפונים האמריקניות: אפל ופאלם . לאחר שאפל חסמה את הגישה של מחזיקי ה-Pre של פאלם לתוכנת המוזיקה והורדת הסרטים iTunes, הוציאה פאלם בסוף השבוע עדכון גירסה שמאפשר לעקוף את החסימה.

לפני יותר משבוע הוציאה אפל תיקון ל-iTunes, שמאפשר רק לבעלי אייפון ואייפוד לבצע את הסינכרון עם התוכנה הפופולרית ועם חנות המדיה של החברה.

פאלם לא נשארה בחיבוק ידיים והודיעה על העדכון החדש בבלוג שלה ביום ה' האחרון, שנפתח במשפט "יש לנו עוד דבר אחד לומר לכם: (משפט שמהווה עקיצה ברורה למשפט המזוהה כל-כך עם סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל) גירסת התוכנה webOS 1.1 מאפשרת שוב גישה למוזיקה, תמונות וסרטים עם גירסת ה-iTunes 8.2.1".

העקשנות של פאלם על הפיכתה של iTunes לתוכנה שתתאים לטלפוני החברה, מנסה לשמור את ה-Pre כמתחרה ראוי לאייפון.

השימוש ב-iTunes נחשב לפופולרי מאוד בארה"ב, מכיוון שהוא מאפשר רכישה חוקית של שירים, תוכניות טלוויזיה וסרטים. יכולת שהיתה שמורה רק לבעלי הטלפונים ונגני המוזיקה של אפל, עד שהגיע הפאלם.

למרות שעדיין לא ברור מתי אפל תשחרר עדכון חדש לתוכנת ה-iTunes שלה, דובר החברה אמר ל"רויטרס": "כפי שכבר אמרנו בעבר, גירסאות חדשות של iTunes לא יאפשרו סינכרון עם נגני מדיה בהם אנו לא תומכים".