וורן באפט יככב בסדרה מצוירת באינטרנט שתסביר לילדים על עולם העסקים

הסדרה, "מועדון המיליונר הסודי", תסתייע בדמויות מוכרות כמו מרתה סטיוארט והדוגמנית ג'יזל כדי לקדם ערכים חינוכיים וידע בקרב הדור הצעיר ■ פרקי הסדרה, באורך 3-5 דקות, יושקו באתרי AOL ולאחר מכן באתרים אחרים

המשקיע המיליארדר וורן באפט, שחושיו החדים למתרחש בשוקי ההון הפכו אותו מודל לחיקוי עבור מספר עצום של משקיעים אמריקניים, מביא את התובנות שלו למגרש המשחקים המקוון.

בהודעה שפרסמו א סקוורד אנטרטיינמנט ו-AOL-טיים-וורנר נאמר כי הן מתכננות להפיק סדרה של סרטים מצוירים שתשודר באינטרנט. דמותו המצוירת של באפט תספק לפעוטות הדרכה בתחום הפיננסים. הסדרה צפויה להגיע לרשת השנה או בתחילת השנה הבאה.

החברות מסרו כי גם מגישת הטלוויזיה מרתה סטיוארט, הדוגמנית הברזילאית ג'יזל בונדשן והאסטרונום המנוח קרל סייגן, יופיעו בסדרות הדרכה משלהם.

הרפתקאות עסקיות

המפיקות מסרו כי הדמות של באפט תארח את "מועדון המיליונר הסודי", שבו "ייהנו ילדים מהרפתקאות בעולם העסקים וילמדו על נושאים פיננסיים".

אנדי הייוורד, נשיא משותף ב-א סקוורד אנטרטיינמנט סיפר כי באפט, היו"ר והמנכ"ל של ברקשייר התאוויי, העלה את הרעיון מיוזמתו, ואף נתן לסדרה את שמה.

הקשר בין הייוורד לבאפט נוצר כשהראשון נשכר להפיק סרטים עבור האסיפות השנתיות של ברקשייר. "מדובר בשחקנים מצטיינים", אמר הייוורד בראיון. "אם אתה הולך ללמד מישהו, ועוד ילד - להתמצא בעולם הפיננסים, מי מתאים יותר מוורן באפט?".

שלשום (ו') הופיעו באפט וסטיוארט באסיפה של עובדי AOL כדי לקדם את הסדרות שלהם. פרקי הסדרה, באורך של 3-5 דקות, יושקו באתרי AOL ולאחר מכן באתרים אחרים.

לדברי הייוורד, חברת שירותי הבידור החדשה לילדים מנהלת משא-ומתן עם מפורסמים נוספים, על הפקתן של סדרות דומות.

הדוגמנית למען הסביבה

בסדרה "מרתה הקטנה" - שם זמני - תנהל בת דמותה המצוירת של סטיוארט, שתהיה בת 10 בסדרה, חברה לתכנון אירועים מ"בית העץ המאובזר" שלה. סטיוארט הקימה את מרתה סטיוארט ליווינג אומנימדיה, שמפיקה תוכניות טלוויזיה וכתבי עת, ומוכרת רישיונות למוצרים בתחום עבודות היד, המזון ומוצרים לטיפוח הבית.

ב"ג'יג'י והצוות הירוק" תככב הדוגמנית ג'יזל בונדשן כ"דוגמנית-על ביום, וגיבורת-על שמגינה על הסביבה בלילה". הסדרה של קרל סייגן, "קוסמוס" מבוססת על סדרת הטלוויזיה שלו, "קוסמוס", שהופקה בשנות ה-80 וזיכתה אותו בפרסים רבים.