אפ"י פיתוח מוסיפה 4.4% בשל פרסום על שיתוף-פעולה עם חברה סינית

עפ"י הערכות בשוק מדובר ב"שיחות באוויר" שנכון לעכשיו אין בהן ממש ■ היקף הפרויקט: 700 מיליון דולר ■ באתר property Xpress, נכתב כי אלכסיי קורוטאב, נציג של אפ"י פיתוח, אמר כי קיים נכתב דו"ח הכולל את העקרונות המרכזיים לקידום השת"פ

בהמשך לפרסום ב"גלובס" מיום א', מתגלים פרטים נוספים על המיזם הנדל"ני המשותף בין אפ"י פיתוח , זרוע הנדל"ן של אפריקה ישראל ברוסיה, והתאגיד הסיני הבינלאומי Guangda, המתכננים לשתף פעולה בבניית רשת מרכזי קניות במוסקבה בהשקעה כוללת של 700 מיליון דולר.

באתר property Xpress, נכתב כי אלכסיי קורוטאב, נציג של אפ"י פיתוח, אמר כי קיים נכתב דו"ח הכולל את העקרונות המרכזיים לקידום השת"פ.

מפרסום באתר Trading Markets עולה כי Everbright International Construction Engineering Corporation , או בראשי תיבות EICEC, אחת מחברות הבנייה הגדולות בסין, תבנה את פרוייקט "צ'יינה סיטי" בשת"פ עם אפ"י פיתוח. על פי הערכות בשוק מדובר ב"שיחות באוויר" שנכון לעכשיו אין בהן ממש.

לאחר השלמת הבנייה, "צ'יינה סיטי" תספק עבודה ל-80 עד 100 אלף אנשי מכירות וסוחרים, כשהיא צפויה להציג הכנסות של 100 מיליארד דולר לשנה.

הפרויקט יהיה מחולק לשלושה שלבים; השלב הראשון, יתחיל בעוד 10 שנים עם השקעה של כ-100 מיליון דולר. השלב השני של הפרויקט, עם השקעה כוללת של 200 מיליון דולר, יתמקד בבניית מחסן וכן בהקמת תחנת מכס סינית. השלב השלישי של הפרויקט יהיה בהשקעה של 400 מיליון דולר.

על פי הערכות שונות, ההכנסות של מרכזי הקניות הסינים יגיעו ל-6 מיליארד דולר. ההכנסות יתחלקו בין שתי חברות של רוסיה וסין.