רשת האופנה לי קופר מתייעלת: סוגרת 7 סניפים

מדובר ב-3 סניפים הפסדיים ו-4 חנויות עודפים ■ במקביל הוחלט על ריענון במצבת כוח-האדם, והיו"ר משה ברנזון סיים את תפקידו ■ גידי גולדפינגר, מנכ"ל משותף ברשת: "אנחנו מתכוונים להחזיר את לי קופר למסלול"

רשת האופנה לי קופר מתייעלת: הרשת, שהחליטה לסגור סניפים הפסדיים ולצמצם את חנויות העודפים, סוגרת 7 סניפים - כך נודע ל"גלובס".

עוד החליטה הרשת לרענן את מצבת כוח-האדם, ובמסגרת זו יו"ר הדירקטוריון, משה ברנזון, סיים את תפקידו.

ההחלטות הנוכחיות הן חלק ממהלך התייעלות כולל ושינוי אסטרטגי המתבצע ברשת.

"אנחנו מתכוונים להחזיר את לי קופר למסלול, בדומה למסלול שרשת אחרת שלנו, בלו בירד, נמצאת בו", אומר גידי גולדפינגר, מנכ"ל משותף ברשת. "אנחנו מבצעים שינויים אסטרטגיים, שינויים טקטיים, קולקציה שונה שתיחשף בחורף הקרוב, ולוקחים לראשונה בתולדות הרשת את אור גרוסמן כפרזנטורית. בנוסף, בחצי השנה הקרובה נשווק באופן בלעדי בארץ את בגדי מדונה".

עד כה סגרה הרשת את הסניפים ברחוב שנקין בתל-אביב ובסירקין, ובקרוב היא צפויה לסגור גם את הסניף ברובע אלרוב ממילא בירושלים. כמו כן, הרשת סגרה את 3 חנויות העודפים בשפיים, בקניון הסיטי בחיפה ובשכונת תלפיות בירושלים. בכוונת הרשת לסגור בקרוב גם את חנות העודפים בפאוור סנטר רגבה. במקביל פתחה הרשת בחודשים האחרונים שני סניפים, ב-G כפר-סבא ובדיזנגוף-סנטר בתל-אביב.

בתום התהליך תמנה הרשת 42 חנויות רגילות ועוד 3 חנויות עודפים בצומת בי"לו, בתחנה המרכזית בתל-אביב ובהרצליה ביזנס פארק.

לדברי גולדפינגר, סניף הרשת ברובע אלרוב ממילא הפסדי, בין היתר לאור העובדה שהרובע מושך אליו בעיקר אוכלוסיית נשים מבוגרות. ההחלטה לסגור את הסניף בשנקין באה בעקבות ירידה משמעותית בתנועת הקונים ברחוב ובשל היות הסניף קטן (40 מ"ר).

עד להחלטה הנוכחית מנתה הרשת 7 חנויות עודפים, דבר שלא היה כלכלי עבורה. "כמויות העודפים הנוכחיות לא מצריכות כל-כך הרבה ערוצי שיווק", מסביר גולדפינגר.

כפי שחשף "גלובס" ביוני האחרון, קרן פימי בראשות ישי דוידי רכשה את השליטה (55%) בחברת קונספט שיווק, בעלת רשתות האופנה לי קופר ובלו בירד. בין 2005-2007 הזרימה פימי 45 מיליון שקל תמורת אופציה לאחזקה ב-25% ממניות החברה.

כעת פימי מממשת את האופציה, ובעקבות נוסחת תחשיב אחרת שבוצעה בין הצדדים, פימי מקבלת את השליטה בחברה בתמורה להזרמת ההון הנוספת, שתעמיד את ההשקעה הכוללת על 51 מיליון שקל.