ויזה עקפה את תחזיות האנליסטים עם רווח של 67 סנט למניה

החברה רשמה גם גידול של 2.5% בהכנסות שהסתכמו ב-1.65 מיליארד דולר ■ החברה יצאה במיזם משותף עם US בנק שיאפשר תקשורת והעברת תשלומים ושירותים פיננסיים בין עסקים

חברת כרטיסי האשראי הגדולה בעולם - ויזה , דיווחה הלילה (ד') על תוצאות טובות מהצפוי לרבעון הפיסקלי השלישי. עיקר השיפור בתוצאות נובע ממכירתה של החברה הבת הברזילאית ויזה-נט, קיצוץ בהוצאות ועלייה בשימוש לקוחותיה בכרטיסי האשראי של החברה.

ספקית כרטיסי האשראי, רשמה עלייה של 13.5% ברווח שעמד ברבעון הפיסקלי השלישי על 67 סנט למניה ונגזר מרווח של 507 מיליון דולר. להוציא את מכירת ויזה-נט, רשמה החברה גידול של 2.5% בהכנסות שהסתכמו ב-1.65 מיליארד דולר. בהוספת העסקה של ויזה-נט, רשמה החברה רווח של 729 מיליון דולר או 94 סנט למניה.

בכך, עקפה החברה את תחזיות האנליסטים שציפו לרווח של 64 סנט למניה ולהכנסות של 1.64 מיליארד דולר. החברה עידכנה גם את תחזית צמיחת ההכנסות שלה לגבול התחתון שעומד על גידול של בין 11% ל-15% בהכנסות בשנת 2010. המניה נחלשת במסחר המאוחר בכ-0.9%.

ויזה הודיעה היום על הקמת מיזם משותף לה ול-US בנק שייקרא Syncada, המיזם מאפשר תקשורת ישירה בין עסקים, תאגידים וגופי ממשל המאפשר הפרת חשבוניות, קבלה ותשלום תשלומים ברחבי העולם ואפשרות לקבלת שירותים מגיפו פיננסיים ברחבי העולם.