אלווריון תרחיב את פריסת ה-WiMAX באנגולה - המניה מוסיפה 3%

חתמה הסכם עם מונדו-סטרטל, ספקית תקשורת אנגולית, להרחבת הרשת במדינה באמצעות פתרונות ה-BreezeMAX של אלווריון ■ ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר

חברת אלווריון הודיעה היום (ג') כי חתמה הסכם עם חברת מונדו-סטרטל - ספקית תקשורת אנגולית, להרחבת פריסת ה-WiMAX באנגולה. הרחבת הרשת, שהיקפה הכספי לא נמסר, תבוצע באמצעות פתרונות ה-BreezeMAX של אלווריון בתדרים של 3.6 GHz.

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מניית אלווריון עולה בבורסה בת"א ביותר מ-3%, בכך מתקנת במקצת את הירידה הדו-ספרתית שרשמה בשבוע האחרון, לאחר פרסום הדו"חות לרבעון השני, וההודעה על פרישתו של המנכ"ל צבי פרידמן.

בעקבות פריסת קודמת של ה-WiMAX באנגולה, שתי החברות ימשיכו לספק פתרון בעלות קטנה יחסית, שתומכת בתוכניות סיוע סוציאלי שמבוצעות באנגולה, שכוללות גם תוכניות שיפור מערכת הבריאות במדינה, והחינוך. מונדו, בעזרת אלווריון, תספק גישה לאינטרנט בפס רחב לבתים ועסקים באנגולה, ותשאף לעודד את הצמיחה הכלכלית במדינה.

"תקשורת אלחוטית בפס רחב חיונית בקרב האוכלוסיה הגדלה והולכת באנגולה, והיא עשויה לשפר את הפעילות היומיומית של 13 מיליון האזרחים במדינה, ולאפשר להם גישה להזדמנויות חדשות". אמר פאולו גרסיה, מנכ"ל החברה האנגולית.

אלווריון, בניהולו של צבי פרידמן, לפחות בתקופה הקרובה, מספקת מערכות תקשורת אלחוטית בפס רחב, ומתמקדת בטכנולוגייה ה-WiMAX. מונדו-סטרטל היא ספקית תקשורת לבתים ולעסקים, והיא מוחזקת בחלקה ע"י טלקום נמיביה, לצד ספקי תקשורת מקומיים, שהתחייבו להשקיע בחברה כ-55 מיליון דולר לפריסת 100 אלף קווי תקשורת ברחבי אנגולה.