לפעמים גם מילאן משתכנעת שכדאי לקנות שחקנים

יאן קלאס הונטלאר, חלוץ ריאל מדריד, מצטרף לרוסונרי עבור 15 מיליון אירו ■ מדובר ברכש המשמעותי הראשון של הקבוצה האיטלקית הקיץ, אחרי שמכרה את קאקה וגורקוף בתמורה ל-80 מיליון אירו

אוהדי מילאן זעמו הקיץ על התנהלות המועדון, אחרי שהקבוצה האיטלקית כמעט ולא היתה פעילה בשוק ההעברות, ורכשה שחקנים צעירים ולא ממש מוכרים. אולי החדשות שהגיעו היום (ה') קצת ירגיעו אותם: קלאס יאן הונטלאר, חלוץ ריאל מדריד, חתם בקבוצה.

הרוסונרי ישלמו לריאל 15 מיליון אירו עבור ההולנדי, שיהפוך לרכש הראשון המשמעותי של האדומים-שחורים הקיץ. הוא יצטרף לאיטלקים הצעירים דויד די ג'נארו, שהגיע מגנואה עבור 2.5 מיליון אירו, ואיגנציו אבאטה (הגיע מטורינו עבור 3 מיליון אירו). בנוסף, צירפה מילאן את אוגוצ'י אוניהו, בלם נבחרת ארה"ב, בהעברה חופשית מסטנדרד ליאז'.

הכעס של האוהדים כלפי אדריאנו גליאני, סגן נשיא הקבוצה, וסילביו ברלוסקוני, הנשיא, נבע בעיקר מהעובדה שמילאן הכניסה הקיץ 80 מיליון אירו ממכירת שני שחקנים (קאקה לריאל מדריד עבור 65 מיליון אירו, יואהן גורקוף לבורדו עבור 15 מיליון), אך מנגד לא התחזקה. כל זאת על רקע העובדה שהקבוצה לא לקחה אליפות בסרייה A מאז עונת 2004/05 וגם מינתה הקיץ כמאמן את לאונרדו חסר הניסיון.

הונטלאר, 25, מגיע אחרי חצי עונה בלבד במדריד שבה כבש שמונה שערי ליגה. הרכש המאסיבי של הבלאנקוס הקיץ, בסך כולל של יותר מ-250 מיליון אירו, היה הסיבה העיקרית להחלטה להיפרד ממנו.