חברת נגב קרמיקה הודיעה היום (ב') על עלייה של 1.7% במכירות הרבעון השני ל-114.8 מיליון שקל, לעומת כ-113 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון זה הסתכם ל-8.7 מיליון שקל, 7.6% מהמכירות, לעומת סך של כ-9 מיליון שקל, 7.9% מהמכירות, ברבעון השני של 2008. בשורה התחתונה - הרווח הנקי ברבעון השני הגיע ל-5.6 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השני לסך של 21 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי של 17 מיליון שקל ברבעון הראשון.
לדברי אבי מוטולה, מנכ"ל: "נגב ממשיכה להציג, זה הרבעון ה-7 ברציפות, צמיחה בכל תחומי הפעילות שלה, ולהגדיל בצורה משמעותית את הפריסה המקומית והגלובלית של החברה. אני במיוחד גאה בתוצאות לאור נתוני הפעילות בתחום בו אנו פועלים, אשר חווה ירידה של כ-23% בהיקף היבוא של אריחים לישראל ומנגד, השכילה נגב להמשיך ולצמוח וכתוצאה מכך להגדיל את נתח השוק שלה בשיעור חד. נגב המשיכה ברבעון השני בהעמקת הפעילות שלה בערוץ השיווק הקימעונאי - ערוץ המהווה כיום את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה. הפעילות הקמעונאית מהווה כיום כ-50% מהיקף הפעילות שלנו לעומת פחות מ-33% לפני ארבע שנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.