10 המימושים הגדולים של בעלי העניין בבורסה בת"א מתחילת השנה

אבנר חגי, מבעלי השליטה בחברת בריינסוויי, מכר מניות ב-15.6 מיליון שקל ■ יפתח רוט, גם הוא מבעלי השליטה בחברה, מכר מניות תמורת 674 אלף שקל ומתחילת השנה מימש ב-1.8 מיליון שקל

שוב חוזר הניגון. שוקי ההון גואים, ובעלי העניין מתחילים לשחרר סחורה. אתמול בעלי השליטה בבזק , קבוצת אייפקס סבן, הפיצו מניות למוסדיים בשווי כולל של 1.1 מיליארד שקל, ואילו מדיווח של חברת הביומד בריינסווי עולה כי אחד מבעלי השליטה, אבנר חגי, מכר מניות תמורת 15.6 מיליון שקל.

ממעקב "גלובס" עולה כי מדובר במימוש של בעל מניות פרטי השני בגודלו מתחילת השנה, אחרי מכירת מניות בשווי של 52.4 מיליון שקל שביצע רמי לוי ברשת הקמעונאות הקרויה על שמו. בכך מימושי בעלי עניין מתחילת השנה עומדים כרגע על 1.7 מיליארד שקל.

ובחזרה לבריינסוויי. חגי, המחזיק ב-13.9% מההון שלה, מכר ביום חמישי חבילה של 1.2 מיליון מניות לפי מחיר של 13 שקל למניה, ותמורת 15.6 מיליון שקל. יפתח רוט, גם הוא מבעלי השליטה בחברה (21.6%), מכר מניות תמורת 674 אלף שקל ומתחילת השנה מימש ב-1.8 מיליון שקל. בריינסוויי מפתחת מכשיר רפואי לטיפול בהפרעות בתפקודי המוח והמניה עלתה בשנה האחרונה ב-108%.

10