מותג השמפו פינוק של יוניליוור מעלה קמפיין ריחני: שלט פרסום חדש שהעלתה החברה בקריה בתל-אביב יפיץ במשך שבועיים את הריח של השמפו בכל אזור הקריה וקניון עזריאלי. במהלך הכולל השקיעה החברה כ-4 מיליון שקל.
בשלב הראשון עלה הקיר כאשר כל אורכו (כ-100 מטר) כוסה בווילונות אמבטיה שהסתירו את השלט שמתחת. באמצעות מכונות ריח מיוחדות שהוצבו מאחורי הקיר מופץ הריח של שמפו פינוק בכל סביבת הקיר ועוטף את העוברים והשבים. בשלב השני נחשף הקיר שמציג משפחה הרוחצת באמבטיית קצף של פינוק.
לדברי ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל, "כדי לחזק את נכסיות הריח של פינוק החלטנו להציב שלט פרסום שיעביר את המסר בצורה המוחשית ביותר, באופן שטרם נראה בארץ. קהל הצרכנים שלנו מחפש מפגשים ייחודיים, ואנו בטוחים כי פעילויות מסוג זה תומכות ומחזקות את הקשר שלו עם המוצרים שלנו".

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.