מנצ'סטר סיטי הגישה למסי צ'ק פתוח: "תבחר כמה אתה רוצה להרוויח"

הפרויקט השאפנתי של הקבוצה האנגלית ממשיך: על-פי "המארקה", המועדון מוכן לשלם לכוכב ברצלונה כמה שרק ירצה; במקביל הוא מוכן לעמוד בסעיף השחרור שלו מאלופת ספרד, שעומד על 150 מיליון אירו

מאז נרכשה על-ידי גוף ההשקעות של ממשלת אבו-דאבי (ADUG), מנסה מנ'צסטר סיטי לצרף לשורותיה את השחקנים הכי גדולים בכדורגל העולמי. לפעמים היא מצליחה, כמו במקרים של רוביניו, טבז ואדבאיור; אבל לעיתים היא גם רושמת כישלונות, כמו במקרים של קאקה, פרננדו טורס, ג'ון טרי וליונל מסי.

לפחות במקרה של האחרון, נדמה כי הסיטיזנס עדיין לא מוותרים. "המארקה" מדווח היום (ד') כי המועדון הגיש לסוכנו של השחקן צ'ק ריק. המסר שקיבל הסוכן: "נשלם למסי כל סכום שהוא רוצה, הוא רק צריך לרשום את המספר". מוקדם יותר הקיץ דחה מסי הצעת שכר של 12 מיליון אירו לעונה מהסיטי, למרות שנכון לעכשיו הוא מרוויח בברצלונה כ-8 מיליון אירו לעונה.

למרות הפיתוי הכספי, הסיכוי שמסי יסכים למהלך כזה הוא קלוש. בכל אופן, אם יהוא יחליט בכל זאת לעבור לצפון מערב אנגליה, הרי שברצלונה לא תוכל להתנגד, כיוון שהסיטי מסוגלת ומעוניינת לעמוד בסעיף השחרור הקיים בחוזה הנוכחי של הכוכב הארגנטיני, העומד על 150 מיליון אירו.

בימים אלו מנהל מסי שיחות עם ראשי בארסה במטרה להאריך את חוזהו ולשדרג את שכרו ל-9.5 מיליון אירו. סעיף השחרור שלו אמור לגדול ל-300 מיליון אירו.