מוות שלישי היום משפעת החזירים: מספר הקורבנות עלה ל-8

(עדכון) אשה שנפטרה אתמול ברמב"ם זוהתה כנושאת הנגיף ■ אישה בת 54 שאובחנה כחולה, מתה היום בביה"ח איכילוב ■ מוקדם יותר היום משרד הבריאות הודיע כי גבר בן 40 מת היום מהסתבכות של המחלה

מקרה מוות שלישי שמדווח היום (ה') בישראל, מה שמעלה את מניין הנפטרים בישראל משפעת החזירים ל-8.

בפעם השלישית היום מדווח משרד הבריאות על מקרה מוות נוסף כתוצאה משפעת החזירים. מדובר באישה בת 60 שנפטרה כבר אתמול בבית החולים רמב"ם בחיפה , אולם רק היום הגיעה תשובה חיובית מהמעבדה שאיששה את העובדה כי היא לקתה בשפעת החזירים. יש לציין כי גם אשה זו נמנתה עם קבוצות הסיכון מהמחלה שכן היא סבלה ממחלות כרוניות ומזיהום כללי.

מוקדם יותר דיווח משרד הבריאות כי אישה בת 54, שסבלה מסרטן המעי הגס, ושאובחנה כחולה בשפעת החזירים, מתה היום בבית החולים איכילוב בת"א.

מוקדם יותר היום דיווח משרד הבריאות כי גבר בן 40 נפטר היום בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ככל הנראה כתוצאה מהסתבכות של שפעת החזירים.

בשני המקרים משרד הבריאות לא יכול לקבוע בוודאות כי החולים נפטרו משפעת החזירים, אך החליט למנות אותם בין מקרי המוות מהמחלה.

ממשרד הבריאות נמסר כי הגבר אושפז לפני שלושה ימים עקב אי ספיקה כללית, כאשר טרם אשפוזו הוא סבל מתופעות של חום ואובחן בבית החולים כחולה בשפעת החזירים. מצבו השתפר אמנם במהלך האשפוז, אולם הבוקר אירע דום לב והוא נפטר.