מריל לינץ' יציע לעובדים חדשים מענק חתימה של 140%

המדיניות החדשה של מריל לינץ' היא חלק מהמאמץ של הבנק לגייס עובדים חדשים כדי להחליף את היועצים הפיננסיים הרבים שנטשו אותו ב-12 החודשים האחרונים, מאז הבנק נרכש על-ידי בנק אוף אמריקה

יחידת מריל לינץ' של בנק אוף אמריקה מציעה לעובדים חדשים מענק חתימה על חוזה העבודה. מדובר על בונוסים גבוהים מאלה שהוצעו בתקופת השוק השורי ב-2006 ו-2007.

המדיניות החדשה של מריל היא חלק מהמאמץ של הבנק לגייס עובדים חדשים כדי להחליף את היועצים הפיננסיים הרבים שנטשו אותו ב-12 החודשים האחרונים, מאז הבנק נרכש על-ידי בנק אוף אמריקה.

חברות להשמת כ"א בשוק השירותים הפיננסיים ומקורות בבנק עצמו, אמרו שמריל לינץ' גלובל וולת' מנג'מנט מענק חתימה של 140% על "התפוקה" ב-12 החודשים הקודמים, כדי לפתות יועצים בכירים להצטרף לבנק. כמו כן, מציעה החברה מענק נוסף של 200% לחמש השנים הבאות, אם היועצים יעמדו ביעדי צמיחה אגרסיביים. "זה יותר ממה שהם הציעו אי פעם", אמר אחד ממגייסי כוח האדם. "זה עצום".

מאז שבנק אוף אמריקה רכש את מריל לינץ' בינואר, נרשמה תנודתיות חדה בצוות ההנהלה של יחידת שירותי הייעוץ. מספר הברוקרים התכווץ מ-18 אלף לפני המיזוג ל-15 אלף בסוף יוני. חלק מהעובדים שהפגינו בעבר את הביצועים הטובים ביותר ערקו לבנקים מתחרים.

ביוני אמרו בכירים במריל כי ברצונם להגדיל את מספר היועצים ב-300-450 בעלי תפוקה גבוהה ועובדים חדשים. אחת מדוברות הבנק סירבה למסור פרטים על חבילת הגיוס, אך אמרה שמריל היה מאז ומתמיד תחרותי בגיוס עובדים. לדבריה, מריל רענן את תוכנית ההכשרה שלו.

גם חטיבת הברוקרים של מורגן סטנלי , סמית בארני, יריבו העיקרי של מריל בשוק הפיננסי, הגדילה את בונוס החתימה כדי לפתות ברוקרים חדשים. גם מורגן סטנלי מציע בונוס של 140% על תפוקת השנה הקודמת, בנוסף לסעיף תמריץ מוקדם שמוסיף 20% נוספים לסכום זה. היועץ יוכל להכפיל את בונוס החתימה המקורי על פני שלוש עד חמש שנים.

חבילת התגמולים שמציע מריל כוללת יעדי ביצוע מורכבים יותר וקשים יותר להשגה, ולכן קשה לקבוע מי מציע תשלום גבוה יותר, מריל או מורגן סטנלי. ממורגן סטנלי סירבו להגיב בנושא חבילת הגיוס שלו, ומסרו רק שהיא תחרותית ביחס לחבילה של מריל.