פרטנר משיקה חנות מוזיקה לכל הלקוחות: עלות הורדת שיר - 3.9 שקלים

במסגרת השירות החדש ניתן יהיה להוריד מוזיקה בפורמט MP3 חוקי ולשמור אותה על גבי המחשב, מכשיר הסלולר, נגן המוזיקה וכדומה

חברת פרטנר השיקה חנות מוזיקה הפתוחה ללקוחות כל החברות. במסגרת השירות החדש ניתן יהיה להוריד מוזיקה בפורמט MP3 חוקי ולשמור אותה על גבי המחשב, מכשיר הסלולר, נגן המוזיקה וכדומה, וכאשר המוזיקה נשארת אצל הלקוח שבעצם רוכש אותה.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן, ציין כי "orange ממשיכה להוביל את שוק המוזיקה הדיגיטלית בישראל עם רפרטואר ישראלי ובינלאומי עשיר ומגוון, ומשיקה את חנות המוזיקה הפתוחה ללקוחות כל החברות. בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי בדפוסי השימוש והצריכה של המוזיקה, וחל מעבר מפורמט של מוצר כמו דיסק לפורמט של שירות דיגיטלי של הורדת שירים".

לדברי פז, "פרטנר השקיעה מחשבה רבה בבחירת הפרויקטים ושיתופי-הפעולה המוזיקליים. orange ערכה שיתופי-פעולה תוכניים רבים עם אומנים ישראליים כדוגמת שירי מימון, נינט, עידן רייכל, רן דנקר ועילי בוטנר, כמו גם אומנים בינלאומיים כדוגמת אינפקטד מאשרום, מאמה מיה, פיית'לס ועוד. כעת, לראשונה בישראל, יוצא אלבום מלא של הראל סקעת להורדה באינטרנט לפני יציאתו לחנויות".

בשלב ראשון, מתוך 250,000 פרטי המוזיקה המוצעים כבר עכשיו באתר orange time ניתן יהיה להוריד 50,000 שירים למחשב האישי. בהמשך יורחב רפרטואר האומנים והשירים.

עלות הורדת שיר בודד למחשב: 3.90 שקלים.