אלדן תייבא את ה"מונית הלונדונית" המיוצרת בסין

הדגם החדש, אותו מתכוונת אלדן לשווק בישראל, הוא הדור החדש של המונית המכונה "TX4" שעבר שידרוג בטיחותי ■ למונית אפשרות להסיע 6 נוסעים וגם אופציה להסעת כסא גלגלים באמצעות מתקן מיוחד

חברת ההשכרה והרכב "אלדן" חתמה בימים האחרונים על הסכם בלעדי לייבוא ושיווק לישראל של "המונית הלונדונית" של חברת LTI מסין. המונית מיוצרת כיום בבריטניה עבור השוק המקומי ואילו כלי הרכב לייצוא לשאר העולם מיוצרים בשנחאי, בחברה בת שמשותפת ל-LTI וליצרנית הרכב הסינית "ג'ילי".

מונית לונדונית, TX4

המונית הלונדונית כבר יובאה לישראל לפני מספר שנים על ידי חברת "מיפרם" אולם שיווקה הופסק לאחר זמן קצר.

הדגם החדש, אותו מתכוונת אלדן לשווק בישראל, הוא הדור החדש של המונית המכונה "TX4". הרכב עבר שורה של שיפורים, כולל מערכת מתלים חדשה, אבזור בטיחותי ושדרוג של תא הנוסעים והוא מותאם באופן מלא להסעת שישה נוסעים ואף כיסא גלגלים באמצעות מתקן מיוחד.

מונית לונדונית, TX4

בישראל הוא ישווק עם מנוע בנזין ועם מנוע טורבו-דיזל מתוצרת יצרן המנועים האיטלקי VM, שניהם עם אופציה לתיבה אוטומטית בת 5 מהירויות. כרגע עונים המנועים על תקן יורו 4, שלו ניתן לבצע תקינה בישראל עד סוף החודש, אולם בעתיד הקרוב הם יוצעו גם בתקן יורו 5.

במקביל מנהלת כיום "אלדן" מגעים עם מותג רכב סיני נוסף במטרה לייבא אותו באופן סדיר לישראל, כאשר תהיה תקינה זמינה. אלדן, בבעלות יוסי דהאן ובניהולו של דני שביט, היא קבוצת ההשכרה והליסינג השנייה בגודלה בישראל. עד כה לא עסקה החברה בייבוא ושיווק ישיר של כלי רכב.