שופרסל נחלשת ורבוע כחול מתחזקת - כך עולה מנתוני נילסן לחודש יולי שהגיעו לידי "גלובס". הנתונים מתייחסים לשוק מוצרי הצריכה השוטפת (FMCG).
נתח השוק של שופרסל, הרשת המובילה בישראל, ירד מ-36.7% בחודש יוני השנה ל-36.1% בחודש יולי. לעומת זאת, נתח השוק של רבוע כחול, הרשת השנייה בגודלה בישראל, עלה מ-19.9% בחודש יוני השנה ל-20.3% בחודש יולי.
הרשת השלישית בגודלה בישראל, חצי חינם, מתחזקת אף היא - ונתח השוק שלה עולה מ-5.2% בחודש יוני השנה ל-5.4% בחודש יולי.
רשת רמי לוי שיווק השקמה מצליחה לשמור על עיקר נתח השוק שהשיגה בחודשים האחרונים. נתח השוק של רמי לוי בחודש יולי עומד על 4.5%, לעומת נתח שוק של 4.6% בחודש יוני השנה.
עוד עולה מהנתונים כי המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות האחרות שרושמות היחלשות. נתח השוק של הרשתות העצמאיות ירד מ-19.4% ביוני ל-19.1% ביולי השנה. לעומתן, נתח השוק של המינימרקטים הפרטיים עלה בתקופה זו מ-10.9% ל-11.2%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.