בנק דיסקונט רכש את "ברייק הזהב" בגמר "כוכב נולד"

זאת תמורת 200 אלף שקל ■ ישלב סרטון מיוחד עם מודי בר-און לסיכום הפעילויות השיווקיות של הקיץ

בנק דיסקונט רכש את "ברייק הזהב" בגמר התוכנית "כוכב נולד" של זכיינית ערוץ 2 קשת תמורת 200 אלף שקל. מדובר בפרסומת שלפני ההכרזה על הזוכה, הכוכב הנולד הבא, שלפי כל הסימנים עתידה ליהנות מרייטינג גבוה במיוחד.

הבנק ישלב בברייק סרטון מיוחד בן 78 שניות, בהובלת הפרזנטור של הבנק, מודי בר-און. בר-און יסכם את הפעילויות השיווקיות שביצע הבנק בקיץ האחרון בצורה הומוריסטית, עם התמקדות במהלכים העיקריים: פתיחת הסניפים עד 20:00, משלוח כרטיסי אשראי לבית הלקוח והטבות למורים ולעובדי המדינה.

את קניית "ברייק הזהב" הוביל סמנכ"ל השיווק של דיסקונט, רוני פלד, שגם הוביל את מהלך החסות על הופעתו של הזמר ליאונרד כהן.

העונה השביעית של "כוכב נולד" בקשת גרפה אחוזי רייטינג נאים, שנשקו ל-30%. כמו בשנים עברו, גם השנה "תרמו" שערוריות שונות להיקף השיחה על התוכנית מחוץ למסך.

יצויין כי גמר "כוכב נולד 6" רשם רייטינג ממוצע של 33.9% בקרב משקי-בית יהודיים ו-983 אלף צופים פרטיים. למרות הרייטינג הגבוה, מדובר ברייטינג נמוך בכ-5% מהרייטינג שרשם גמר "כוכב נולד 5", שעמד על 35.9% בקרב משקי-בית יהודיים ו-999 אלף צופים פרטיים.

ברגע ההכרזה של גמר "כוכב נולד 6" על הזוכה במקום הראשון, נרשם שיא צפייה של כ-1.2 מיליון צופים ורייטינג ממוצע של 39.7%.