טבלת הרייטינג השבועית: "כוכב נולד" לא יורדת מהפסגה

תוכנית הדגל של קשת רשמה השבוע רייטינג של כ-25.5% ■ ההימור של רשת על שידור משחק הכדורגל במוקדמות ליגת האלופות הניב לה רייטינג של 17% ■ ערוץ 10 לא נכנס השבוע לעשירייה הפותחת בטבלה

רגעי ההכרעה של העונה מתקרבים, ו"כוכב נולד" ממשיכה לשלוט בטבלת הרייטינג. התוכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת ששודרה ביום ראשון רשמה רייטינג של 25.6% ו-668 אלף צופים, ואילו התוכנית של יום שני השיגה רייטינג של 25.4% ו-617 אלף צופים.

גם המקומות השלישי והרביעי בטבלה השבועית שייכים לזכיינית קשת עם התוכניות "מועדון לילה" ו"רמזור", שרשמו רייטינג של 20.9% ו-19.9% בהתאמה.

תוכנית התעודה של רשת, "הפרעת קשב", הצליחה גם השבוע להיכנס לעשירייה הפותחת ורשמה רייטינג של 17.8% ו-382 אלף צופים. התוכנית מוקמה במקום השביעי בטבלה, והקדימו אותה מהדורות חדשות ערוץ 2 ששודרו במהלך השבוע ומהדורת מוצ"ש.

ההימור של רשת על משחק הכדורגל במסגרת מוקדמות ליגת האלופות הוכיח את עצמו, והמשחק ביום רביעי של מכבי חיפה נגד רד בול זלצבורג רשם רייטינג של 17%. רייטינג דומה השיגה התוכנית "אולפן שישי" ששודרה בערב שישי שעבר.

התוכנית הראשונה של ערוץ 10 בטבלה השבועית ממוקמת במקום ה-21. מדובר בתוכנית שחשפה פרטים אודות הרב אליאור חן, "המקובל הסדיסט", שהשיגה רייטינג של 10.3%.

22