ערוץ 10 קיבל ארכה של 48 שעות להגשת הצעה משופרת להסדר

(עדכון) - זאת לבקשת מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה ■ לאחר הגשת ההצעה המשופרת תחליט מועצת הרשות השנייה האם להיענות לבקשת הערוץ להארכת זיכיונו או לפרסם את ספר המכרז החדש

דחייה נוספת בהחלטה על עתיד ערוץ 10: מועצת הרשות השנייה החליטה בישיבתה היום (א') להעניק ארכה של 48 שעות נוספות לצורך מיצוי המגעים עם "ישראל 10" והגשת הצעה משופרת על-ידה, זאת בהתאם לבקשת מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה.

לאחר מכן תחליט המועצה האם להיענות לבקשת הערוץ להארכת זיכיונו או לפרסם את ספר המכרז החדש.

בסוף השבוע האחרון התקיימו מגעים נוספים בין ישראל 10 והרשות השנייה, לאחר שהיועץ המשפטי של הרשות, דורון אבני, פסל את הצעת ערוץ 10.

ל"גלובס" נודע כי בישראל 10 הסכימו לשנות כמה סעיפים בהצעתם, אולם בין הצדדים יש עדיין מחלוקת במספר סעיפים, ביניהם באשר להתחייבות הערוץ לסוגה עילית והחוב בנושא הקולנוע.

נציין כי לפני פתיחת הישיבה המכרעת במשרדי הרשות השנייה בנוגע לעתידו של ערוץ 10, כמה עשרות בודדות של עובדי ערוץ 10 ונציגי היוצרים ערכו הפגנה שקטה מול משרדי הרשות השנייה.

על אף שהסיכויים להארכת זיכיונו של הערוץ היו גבוהים למדי, לא מעט בשל הבנות אליהן הגיעו במהלך סוף השבוע החולף נציגי הערוץ ונציגי הרשות, בערוץ 10 הפגינו עד הרגע האחרון - אולי כיוון שהעניין לא סגור עד שהוא לא סגור וחתום, ואולי כדי לנסות להשפיע ולו במעט על חברי מועצת הרשות השנייה, על-ידי הצגה מוחשית של בעלי משפחות שייפגעו עקב אי-הגעה להסדר.