אילן בן-דב על רכישת השליטה בפרטנר: "החיים יפים"

בראיון לחדשות ערוץ 2 התייחס בן-דב בעיקר לפעילות הפילנתרופית שלו ■ כשנשאל האם המשבר הכלכלי הגיע לסיום, ענה: "התשובה הזו גדולה עליי"

"אני פה, אני ב'כאן ועכשיו'; החיים יפים והכל בסדר". כך אומר אילן בן-דב, בעל השליטה הטרי בחברת הסלולר פרטנר, בראיון לחדשות ערוץ 2. בראיון בחר בן-דב להתייחס לפעילות הפילנתרופית שלו ופחות לרכש החדש שלו, פרטנר.

בן-דב הקים את "דרך הלוטוס", ארגון פילנתרופי שמטרתו לסייע לאוכלוסייה בנושא רפואת השיניים. "הארגון מתמקד בעזרה לאוכלוסייה החלשה עם דגש על ילדים", הדגיש בן-דב. "ישנה אוכלוסייה גדולה בישראל, בייחוד ילדים, שידם אינה משגת לקבל את הטיפול הנאות. הם אינם יכולים ללכת לרופא שיניים ולקבל את הטיפול הראוי. הקמנו מרפאות מהצפון עד הדרום".

כשנשאל על החיבור בין עולם העסקים לעולם הנתינה, אמר בן-דב: "זה חייב להתחבר. גם בעולם החומרי שאני מבלה בו חלק מהזמן אני משתדל לשמור על ניקיון ויושרה. אין סתירה בין שני העולמות".

ההתייחסות המועטה שסיפק בן-דב על פרטנר היתה, איך לא, על הפעילות של החברה בסיוע לקהילה. לדבריו, "שמחתי לגלות חברה שהיא בראש קבוצת החברות שנותנות לקהילה בחזרה. איני יודע את כל הפעילויות שלהם, אך אני מתחבר לערכים שישנם היום. ניקח את זה למקומות נוספים".

כאשר נשאל בן-דב האם המשבר הכלכלי אכן הגיע לסיומו נוכח הנתונים האחרונים שמאותתים על התאוששות כלכלית, הוא ענה: "התשובה הזו גדולה עליי".