ערוץ 1 ישדר את הפועל ת"א - טפליצה; המחיר: 5,000 דולר

משחק הגומלין של האדומים בפלייאוף על העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית יועבר על-ידי רשות השידור; יהפוך למשחק הכדורגל ה-7 שמשדרים ערוצי הברודקאסט ב-45 הימים האחרונים

ערוץ 1 הודיע כי ישדר את המשחק הערב (ה') בין הפועל ת"א לטפליצה הצ'כית (19:00), שיקבע מי מהשתיים תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית.

מרשות השידור נמסר כי זכויות השידור של המשחק נרכשו מהפועל ת"א עבור 5,000 דולר בלבד, סכום נמוך במיוחד בהתחשב ביוקרתו של המשחק. את סכום זה מקווים בערוץ 1 לכסות בעזרת מכירת חסויות.

במידה והאדומים יצליחו להעפיל לשלב הבתים, זכויות השידור של ששת משחקיהם בשלב זה יהיו בידיה של צ'רלטון, מפעילת הערוצים בתשלום ספורט 1 וספורט 2. עם זאת, צ'רלטון לא תוכל לשדר את המשחקים עקב מגבלות רגולציה ותיאלץ למכור אותם על מנת שיוכלו להיות משודרים בישראל.

זהו יהיה שידור הכדורגל השני של רשות השידור השבוע, אחרי שביום שני העבירה בשידור חי את ההתמודדות מליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א (0-0).

יחד עם המשחק היום, יעבירו ערוצי הברודקאסט בחודש וחצי לא פחות מ-7 משחקי כדורגל: ערוץ 10 שידר 4 ממשחקיה של מכבי חיפה במוקדמות הצ'מפיונס ליג, ערוץ 2 שידר משחק נוסף, בעוד ערוץ 1 העביר כאמור את המשחק המרכזי השבוע ויעביר גם את משחקה של הפועל ת"א היום במסגרת האירופית.

הרייטינג הממוצע של ששת המשחקים ששודרו עד כה עומד על 9.79%.

אגב, משחקה של בני יהודה בהולנד מול פ.ס.וו איינדהובן הערב במסגרת פלייאוף הליגה האירופית, יועבר דווקא בערוץ זר: ESPN ישדר את ההתמודדות ב-21:45.